26 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb zelf ook een doomoo en met de hoes er bij een top ding

4 jaar geleden

Ja ik heb ook een doomoo echt super fijn!

4 jaar geleden

Reactie op Shirtje 35

Ik heb zelf ook een doomoo en met de hoes er bij een top ding
Weet je toevallig nog welke?

4 jaar geleden

Reactie op JessicaB90

Ja ik heb ook een doomoo echt super fijn!
Weet je welke je hebt?

4 jaar geleden

Doomoo Buddy, zit al een hoes om. BABYDUMP heeft hem voor 59€ Geweldig ding. Mijn man pikt hem voor onder zijn hoofd zodra ik uit bed ben. 😂

4 jaar geleden

Ik heb de Doomoo Basics Comfy Big Tetra, ben er echt heel blij mee. De hoes al eens gewassen en die blijft mooi.

4 jaar geleden

Reactie op Belleanna

Doomoo Buddy, zit al een hoes om. BABYDUMP heeft hem voor 59€ Geweldig din ...
Haha hier hetzelfde verhaal. Ook een buddy en man pikt hem in zodra ik uit bed stap.

4 jaar geleden

Reactie op Ellen_1989

Haha hier hetzelfde verhaal. Ook een buddy en man pikt hem in zodra ik uit ...
Hij zei dat ie zwangerschapskussen voor mannen ging verkopen😂

4 jaar geleden

Zijn die van Snoozz en Doomoo niet hetzelfde? Die van Snoozz zijn nu -10%, maar heb er zelf ook nog geen gekocht.

4 jaar geleden

De Buddy is heel fijn 😊

4 jaar geleden

Ik ben voor de buddy gegaan omdat het navulbaar is, dat was nadeel bij oa snoozz qua reviews. Morgen voor eerst proberen!

4 jaar geleden

Ik heb dit weekend de Buddy gekocht en zó blij mee. Kan goed tussen je knieën, tegen je buik en dan ook je armen eromheen. Je kan er dan óók nog met je hoofd op slapen. Eindelijk weer wat goede nachten gehad met de komst van Buddy 😬

4 jaar geleden

Bedankt voor de tips! Dan denk ik dat ik ook maar voor de buddy ga

4 jaar geleden

Hier ook een doomoo buddy! Tevreden mee 😊

4 jaar geleden

Doomoo buddy! Beter bekend als "de worst", erg blij mee!

4 jaar geleden

Hier ook een doomoo Buddy. Had ook de Snooz besteld, maar vond de Snoozz zelf te stevig aanvoelen vergeleken met de Doomoo.

4 jaar geleden

Update na 1 nacht: heerlijk geslapen en partner gebruikt het als ondersteuning van de nek tijdens het tv kijken (😂)

4 jaar geleden

Ik heb de buddy ook besteld nav dit topic, echt blij mee!! Had eerst de Snoozz besteld maar die vond ik echt veel te stevig en niet te fijn te vormen. Dank dames voor de goede tip!

4 jaar geleden

Ha dames, zijn jullie nog steeds blij met de Doomoo Buddy? Ik wil er eentje bestellen op Bol maar lees wisselende recensies

4 jaar geleden

Ik ben er dolgelukkig mee, kan niet meer zonder!