18 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb m nu al in huis ben 31 weken ik vind het ook vooral fijn om mijn benen te kunnen scheren haha
4 jaar geleden
Ik heb hem bij de eerste gebruikt tijdens het opvangen van mn wee毛n. Had rugwee毛n dus vond t heerlijk om met de warme douche straal op mn rug te kunnen zitten 馃槉
4 jaar geleden
Reactie op Suzanne0307
Ik heb hem bij de eerste gebruikt tijdens het opvangen van mn wee毛n. Had ru ...
Hier precies zo. En voor gebruik hem nu al ivm veel pijn in m'n bekken om gewoon zitten te kunnen douchen.
Zit bij medicura gewoon in pakket wat je gratis een half jaar kan huren.
Voor retouren hoef je maar een nummer te bellen en dan komen ze alles weer ophalen thuis.
4 jaar geleden
Ik heb sowieso al een kruk in de douche staan...馃檲 Komt nu mer de zwangerschap ook wel goed uit, dus denk met de kraamperiode ook!
Je kunt dat lenen via je kraamzorg, die hebben vaak contracten met instellingen. Bij ons wordt het dan gratis bezorgd en ook weer opgehaald, wij hebben alleen de klossen aangevraagd.
4 jaar geleden
Reactie op Tutje
Had je het toen gekocht of geleend? 馃榿 geleend? Hoe retour je zoiets?
Hier in de regio gaat dat via Medipoint geloof ik, zij kwamen het na de kraamperiode ook weer ophalen. Ik moet het voor nu nog aanvragen, merk dat ik nu met de tweede een stuk langzamer ben met alles regelen馃き
4 jaar geleden
Voor wie niet weet waar te bestellen; kijk op duxxie.nl
Hier kan je kijken wat je wil lenen, van welke leverancier etc. Meestal is de uitleen een bepaalde tijd en halen ze het zelf weer op als je daar een afspraak voor maakt!
Ideaal. Heb de douchekruk en bedsteun geleend. Klossen doen we met bierkratjes
4 jaar geleden
Ik heb hem toevallig gisteren weer besteld om te lenen. Samen met de ondersteek en rugsteun. Bed verhogen is hier niet nodig馃槈
Vorige keer heb ik idd ook met de wee毛n onder de douche erop gezeten. Wat een heel fijne manier was. Ben er 3 uur lang onder blijven zitten 馃槄 Tijdens de bevalling had ik dan ook mooie noppen op mijn billen afgedrukt staan 馃ぃ馃檲
Maar ik zou het zo deze keer weer doen 馃槈馃憤
4 jaar geleden
Reactie op Elihof
Voor wie niet weet waar te bestellen; kijk op duxxie.nl
Hier kan je kijken ...
Hier ook via Duxxie idd! Heel makkelijk en snel geregeld!馃槉
4 jaar geleden
Bij mijn vorige bevalling gekregen van de zorgverzekering maar ik wist niet hoe ik daar op moest zitten. Douchte gewoon staande