20 Reacties

4 jaar geleden

Met een draagzak of doek eronder 鈽猴笍

4 jaar geleden

Je moet er een draagzak of doek onder doen

4 jaar geleden

Reactie op AnoukVerheij

Met een draagzak of doek eronder 鈽猴笍
Maar ik snap niet zo goed hoe? Het buideltje zit echt op het middenstuk genaaid, dus alleen opening aan de bovenkant. 馃檲

4 jaar geleden

Als het goed is kun je dat tussen stuk helemaal open ritsen dan over de draagzak/doek dicht ritsen

4 jaar geleden

Draagdoek of draagzak er onder 馃槉 Dit is om jullie allebei warm te houden buiten, niet om je kindje in alleen dat vest te dragen 馃槈 Ik gebruik zelf alleen het capuchonnetje voor die kleine nooit: zit nog te laag voor wanneer ze in de doek bij me hangt 馃槈

4 jaar geleden

Reactie op ellem91

Als het goed is kun je dat tussen stuk helemaal open ritsen dan over de dra ...
Er zit gewoon stof tussen dan kan de draagzak er toch niet onder? Sorry ik zal wel echt heel blond zijn.

4 jaar geleden

Dat is een soort flap toch tenminste bij die van mij wel dat tussen jou buik en de draagzak

4 jaar geleden

Reactie op F&J

Er zit gewoon stof tussen dan kan de draagzak er toch niet onder? Sorry ik ...
Als het goed is is dat maar een klein flapje stof. Houdt de tocht een beetje tegen in het nekje denk ik. Dat capuchonnetje doe je over het hoofd van je kleintje 馃槉

4 jaar geleden

Hoi F&J, hierin kan je baby gewoon zonder draagzak of draagdoek. Vrienden van me hebben zelfs een T-shirt hiervan. Dus hij klopt zoals je hem besteld hebt. Zet je baby erin en hij of zij vindt het vast heerlijk! Check Kangaroo shirt online. Groetjes

4 jaar geleden

Of Womboo. Zo heet dat shirt. Weet wel dat het goed strak zit zoals een draagzak. Op de foto lijkt het een losser vest.. Geen idee of het dan wel veilig is je kleintje erin te zetten. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op MerelFJ

Als het goed is is dat maar een klein flapje stof. Houdt de tocht een beetj ...
Het is helaas geen klein flapje. Het loopt van boven naar beneden over de buik en daar zit de buidel aan vast 馃槙

4 jaar geleden

Reactie op F&J

Het is helaas geen klein flapje. Het loopt van boven naar beneden over de b ...
Ik heb de site en de trui even opgezocht. Daar lees ik idd in de reviews terug dat het een vest is voor over een doek/drager, niet om je kindje mee te dragen. Je ziet het ook op deze foto die iemand er heeft geplaatst. Misschien heb je er een met een productiefout? Heb je een foto van de binnenkant van de flap/het inzetstuk? Misschien dat we op die manier even mee kunnen kijken 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op F&J

Het is helaas geen klein flapje. Het loopt van boven naar beneden over de b ...
Deze foto op de site bedoelde ik 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op MerelFJ

Ik heb de site en de trui even opgezocht. Daar lees ik idd in de reviews te ...
Kun je hier iets op zien toevallig? Dit is het tussenstuk

4 jaar geleden

Reactie op F&J

Zo ziet 'ie er hetzelfde uit als die van mij. Ik kan maar een foto per keer toevoegen, ik zal nog een berichtje schrijven haha

4 jaar geleden

Reactie op F&J

Heb je ook zo een foto? Dit is vanaf de binnenkant gezien. Ik heb ook een stuk fleece, maar dat is wel een open stukje wat ik gemakkelijk zo op kan tillen. Zoals je op de foto ziet zit er dan een gat waar het hoofdje doorheen kan

4 jaar geleden

Reactie op MerelFJ

Heb je ook zo een foto? Dit is vanaf de binnenkant gezien. Ik heb ook een s ...
Dit is de binnenkant, geen gat te bekennen helaas. 馃

4 jaar geleden

Reactie op F&J

Dit is de binnenkant, geen gat te bekennen helaas. 馃
Dat is wel heel raar! Denk toch steeds meer aan een productiefout of een heel niet ergonomisch verantwoord buidelvest 馃檲 Wat zeggen ze bij de site zelf? Heb je ze gemaild/gebeld? Wilde je hem in combinatie met doek/draagzak gebruiken, dan is 'ie wel zelf aan te passen denk ik

4 jaar geleden

Reactie op MerelFJ

Dat is wel heel raar! Denk toch steeds meer aan een productiefout of een he ...
Ja wilde hem wel met de draagzak gebruiken, hebben speciaal een ergonomische emeibaby dus ik ga hem echt niet los in het vest doen. Waar hoort dat gat precies te zitten want dat kan ik zelf misschien wel naaien. Zit dat aan de onderkant van het tussenstuk?

4 jaar geleden

Reactie op F&J

Ja wilde hem wel met de draagzak gebruiken, hebben speciaal een ergonomisch ...
Net in het nekje van de capuchon zit in een gat. Beetje zoals de bovenkant van een hoodie. Denk dat als je de flap losmaakt aan de onderkant dat je hem al over je draagzak kan gaan doen 馃槉