14 Reacties

4 jaar geleden

Misschien Iets naast der zij leggen zodat ze daar vast zit zgmaar

4 jaar geleden

Je hebt van die lakens wat strak om het bedje blijven liggen, miss is dat een optie? Fedde en kees is een merkje die deze lakens verkoopt.

4 jaar geleden

Geen tips maar mn dochter van 10 weken doet hier al 2 weken hetzelfde in de co sleeper. Is dat ze minder ruimte heeft als in een ledikant anders had ze over dwars gelegen😂 Dit is een foto van vannacht, moest haar 3x terug leggen tussen 12 en 6. Normaal ligt ze met de voetjes bijna tegen het bord aan en dan met haar hoofd midden op de hydrofiele luier waar ze op de foto met haar rug en bibs op ligt😂

4 jaar geleden

Ik zou direct stoppen met inbakeren... dat kan gevaarlijk zijn als ze zo bewegelijk zijn. Ik zou gewoon een slaapzakje aan doen en dan zonder deken. Mijn eerste was ook zo bewegelijk in bed, en toen ze in de slaapzak ging bleek ze een buikslaper. Nooit weer problemen gehad!

4 jaar geleden

Reactie op Kyjhfd

Ik zou direct stoppen met inbakeren... dat kan gevaarlijk zijn als ze zo be ...
Die van mij doet het ingebakerd maar ook als ze in een slaapzak ligt. Gewoon erg beweeglijk en dr houding aant zoeken denk ik maar 🤣

4 jaar geleden

Onze dochter die is ook erg beweeglijk en kruipt juist naar boven. Nu hebben wij een “matrozenbedje” gekocht. Een laken is dat zodat je het kort kan opmaken. Helaas nog niet geprobeerd omdat ze nog bij ons in de co sleeper slaapt en beneden in de wagen. Door haar verborgen reflux stikt ze in haar eigen slijm. Wie weet is dat nog een optie. Alleen in een slaapzak en een lakentje. Baby’S zijn slangenmensen hoe ze het doen geen idee. Maar het lukt hun altijd om te ontsnappen aan het inbakeren en/of strak opmaken

4 jaar geleden

Ik snap dat je impuls is om haar in kinderwagen bak te laten slapen, maar dat is juist minder veilig! De zijkanten zitten dicht, dus als ze dan gaat bewegen komt ze misschien met haar gezicht er tegenaan. Dus alleen als je er zicht op hebt en niet als je zelf slaapt. In een ledikant/ wieg zitten niet voor niks spijlen. Ik zou een deken ook niet meer fijn vinden inderdaad. Persoonlijk zou ik veiligheid verkiezen, en hoe vervelend ook dat ze dan zo druk beweegt, zou ik lekker een dikke slaapzak kopen/aandoen en haar alleen daarin laten slapen. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Emmetje83

Ik snap dat je impuls is om haar in kinderwagen bak te laten slapen, maar d ...
En dan hoef je haar dus ook niet snachts meer recht te leggen, lekker haar laten bewegen door hele bed heen. Zorg wel dat er verder niks in het bedje ligt!

4 jaar geleden

Reactie op tamaraV25

Die van mij doet het ingebakerd maar ook als ze in een slaapzak ligt. Gewoo ...
Ja sommige kindjes hebben dat inderdaad!!😁 Maar je wil niet dat ze ingebakerd plots op hun buikje belanden!

4 jaar geleden

Hier begint het ook veel meer te bewegen.. Dus wij gaan kijken hoe die het gaat doen in een gewone slaapzak... 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Kyjhfd

Ik zou direct stoppen met inbakeren... dat kan gevaarlijk zijn als ze zo be ...
Moet ook zeggen dat ze liefst op haar buik ligt, maar ze is al enige tijd goed verkouden waardoor ze weinig lucht krijgt. Maar dat werkt wel het beste, merk ik overdag!

4 jaar geleden

Reactie op Emmetje83

Ik snap dat je impuls is om haar in kinderwagen bak te laten slapen, maar d ...
Ga inderdaad een dikke slaapzak aanschaffen dan kan ze denk ik ook minder goed bewegen omdat het zwaarder is. Er ligt sowieso niks in haar bedje, doordat ze al begint met rollen! Ze ligt ook op een aerosleep matrasje.

4 jaar geleden

Hoe is bij jullie gegaan overgang naar dikke slaapzak? Mijn dochter ligt ook nog ingebakerd, maar gaat sinds kort ook hele ledikant door. Dus dacht misschien ook maar dikke slaapzak kopen, zodat ik haar niet steeds terug hoeft te leggen omdat ze het koud heeft.

4 jaar geleden

Reactie op Maud93×

Hoe is bij jullie gegaan overgang naar dikke slaapzak? Mijn dochter ligt oo ...
Hier deden wij het terwijl onze kleine last had van slaapregressie. We dachten hij slaapt toch al slecht, kunnen we hem net zo goed gelijk aan de normale slaapzak wennen. Dus wij hebben het cold turkey gelijk gedaan. Nu gaat het goed.