11 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MasKev17

Dankjewel! Engelstalig heel fijn juist! Wij vliegen binnenkort (en met nog een baby) vandaar dat dit mij handig leek voor onze dreumes 😊

één jaar geleden

Bimi boo heeft leuke educatieve apps, matchen, puzzel, zoeken

één jaar geleden

Wij hebben zelf de app van Nijntje. Daarnaast voor mijn oudste zoon destijds sagomini World aangeschaft. (Ook de school variant hebben we gehad maar dat is volgens mij iets ouder). Heel leuk, allemaal verschillende werelden en ze kunnen er doorheen klikken en dingen laten gebeuren. Aardig in de fantasie en passend bij deze leeftijd. Ik hikte even tegen het bedrag aan (iets van 30€ ofzo) maar realiseerde me vervolgens dat ik het juist belangrijk vind dat ze goed en doorontwikkelde spelen op scherm spelen. En dat die mensen ook gewoon betaald moeten worden (ik koop toch ook boeken, spelletjes etc). En gezien de hoeveelheid schermtijd in een jaar is het het lachend waard.

één jaar geleden

Ik heb de app kinderspelletjes van bimi boo, volledige versie koste volgens mij €4,99 maar staan veel verschillende dingen in, puzzelen, kleuren, vormen & zoeken.

5 maanden geleden

Reactie op mb__

Ik heb de app kinderspelletjes van bimi boo, volledige versie koste volgens ...
Welke heb jij precies gedownload want er zijn er meerdere:)?

5 maanden geleden

Ik heb voor mijn zoon (2,5) de volgende apps: *Slaap lekker (dan brengen ze alle bosdieren naar bed) Volgens mij zijn er 2 varianten. Ik heb degene met een mol als logo. Heel rustig spel. *rupsje nooit genoeg. Ik heb de volledige versie gekocht en ze kunnen hier de rups eten geven, spelletjes doen en elke “dag” als je de rups laat slapen wordt hij groter totdat hij net als in het boek een echte vlinder word. *duplo Altijd een hit. *youtube kids Net wat meer kind vriendelijk en geen reclames. *nijntje Hier doet hij vrij weinig mee. YouTube, de rups en duplo zijn favoriet.

5 maanden geleden

Wij hebben spelletjes van Lucas and friends Colors and shapes. Kan je ook in het Nederlands zetten.

5 maanden geleden

Reactie op jlandaa

Wij hebben deze spelletjes. Die laatste hebben wij de uitgebreide versie (€ 4), want zijn allemaal verschillende spelletjes. Die 4e (met kameleon) hebben wij alleen basis, want is eigenlijk allemaal hetzelfde. Die middelste gaan wij uitbreiding kopen (€ 5) als hij op die andere uitbreiding is uitgekeken, want is beetje hetzelfde qua type spelletjes. Die 1e doet hij nu nog niet zoveel mee, maar ik denk wel dat hij die leuk gaat vinden. Overige apps van Bimi Boo vond ik niet leuk voor ons zoontje

4 maanden geleden

Reactie op jlandaa

Excuus, zie nu dat je dit heb gevraagd. Maar ik heb de laatste die degene hierboven post :).

4 maanden geleden

Lucas & friends!