14 Reacties

2 jaar geleden

Oh mijn dochter heeft dat ook. Eigenlijk nooit bij stil gestaan.

2 jaar geleden

Reactie op Nardin

Oh mijn dochter heeft dat ook. Eigenlijk nooit bij stil gestaan.
Nee ik ook niet, dacht hoort misschien wat bij baby's in het begin 😅 viel me vanaf het begin wel gelijk op.. Toch voor de zekerheid wel even met de huisarts overleggen. Heeft jou kindje er last van? Ik heb zelf niet het idee dat mijn kindje er last van heeft.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft het ook maar nog geen last van gehad volgensmij. Heb het bij een volwassene nog nooit gezien dus denk wel dat het op een gegeven moment over gaat

2 jaar geleden

Heb het opgezocht en die de fotos op google ook, maar zijn allemaal oude mensen ogen dus wie weet als ze straks 80+ zijn die kleintjes dat het weer terug komt🤣🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Natasja1403

Heb het opgezocht en die de fotos op google ook, maar zijn allemaal oude me ...
Haha ja klopt, komt veel bij ouderen voor. Best zeldzaam bij baby's blijkbaar. Hoop dat het dan wat wegtrekt, lijkt mij zelf wel wat vervelend voelen 😅

2 jaar geleden

Mijn opa is er enkele jaren geleden aan geopereerd (kleine ingreep). Die had het ineens. Zou het zeker in de gaten houden en laten beoordelen door een arts. Kan misschien dat het bij baby's nog recht moet trekken, heb ik geen idee van. Wil jullie ook zeker niet bang maken

2 jaar geleden

Reactie op Assie-07

Mijn opa is er enkele jaren geleden aan geopereerd (kleine ingreep). Die ha ...
Ja even het zekere. Liever ook op tijd kleine ingreep i.p.v. beschadiging natuurlijk..

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft het ook maar nooit bij nagedacht. De k dat het wel bijtrekt

2 maanden geleden

Een heel oud topic… ik vroeg me af hoe het uiteindelijk is gegaan bij de huisarts en of het vanzelf is weg getrokken? M’n dochtertje van 4 maanden heeft ook wimpers die naar binnen gaan, doordat de huid eroverheen komt. Ze lijkt er geen last van te hebben

één maand geleden

Vraagje: mijn zoontje is 1,5 en zijn wimpertjes etc groeien ‘normaal’. Nu haalde ik hem bij de creche open en toen zeiden ze toen hij in zijn oogjes aan het wrijven was een deel van zijn bovenwimpers onder zijn ooglid was gegaan. Uiteindelijk na steeds goed strijken kwam het weer goed me ze schrokken wel even. Kan dit een begin zijn?

één maand geleden

Hier een foto van zijn oogjes

één maand geleden

Reactie op wensmama.met.pcos

Een heel oud topic… ik vroeg me af hoe het uiteindelijk is gegaan bij de hu ...
Ja het is vanzelf weer goed gekomen gelukkig! Het was vooral babyvet met die bolle wangetjes wat zorgde dat die haartjes naar binnen stonden gelukkig 😁

één maand geleden

Reactie op Kim1991!

Vraagje: mijn zoontje is 1,5 en zijn wimpertjes etc groeien ‘normaal’. Nu h ...
Oei dat durf ik zo niet te zeggen.. bij mij kwam het vooral door de babyvetjes in het gezicht wat tegen het oog aandrukte en waardoor de haartjes naar binnen gingen staan. Maar op oudere leeftijd heb ik geen idee..

één maand geleden

Reactie op Mommyy21

Ja het is vanzelf weer goed gekomen gelukkig! Het was vooral babyvet met di ...
Super fijn!! We waren nog even bij de huisarts geweest ervoor. Hij gaf ook aan dat het nog zelf goed kan komen en dat een oogarts op deze jonge leeftijden vaak toch niks kan/wil doen. Afwachten dan maar! Je berichtje geeft me wat hoop dat het vanzelf goed gaat komen