6 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik ( en een tijdje ) deze voeding. Geen problemen mee! :)

4 jaar geleden

Reactie op lllisanneee

Ik gebruik ( en een tijdje ) deze voeding. Geen problemen mee! :)
( al ) *

4 jaar geleden

Ik gebruik deze voeding ook! Bevalt prima, wij vonden die anderen ook te duur. Helaas heeft onze dochter wel veel last van reflux en is geitenmelk nog dunner dus spuugt ze nog meer.. Waar heeft jouw kleintje last van dat je over gaat op geit?

4 jaar geleden

Reactie op Sha~

Ik gebruik deze voeding ook! Bevalt prima, wij vonden die anderen ook te du ...
Ahh wat vervelend dat jullie dochter last heeft van reflux馃様 mag je deze melk ook verdikken of werkt dat niet bij jullie dochtertje? Ons zoontje heeft leger groene en stinkende poep dus de osteopaat heeft het idee dat zijn darmpjes moeite hebben met het verteren van de melk en stelde voor om geitenmelk uit te testen om te kijken of hij het dan beter kan verteren馃槈

4 jaar geleden

Reactie op N1996

Ahh wat vervelend dat jullie dochter last heeft van reflux馃様 mag je deze me ...
Ohh ja wij hebben het ook voor de krampen en ontlasting gedaan! Icm probiotica heeft ze daar nu geen last meer van馃憤馃徎 Ja indikken kan wel, maar we zijn zo aan het klooien met de juiste speen dat we daar maar weer mee gestopt zijn. We hopen maar dat ze eroverheen groeit en gelukkig heeft ze er zelf weinig last van. Vooral mama moet veel wassen 馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Sha~

Ohh ja wij hebben het ook voor de krampen en ontlasting gedaan! Icm probiot ...
Ahh fijn dat dat heeft geholpen!! Jaa lastig is dat he met die spenen... hopelijk mag ze er snel overheen groeien馃槈