Titel zegt het al馃槄 hebben mensen ervaring met de prosyneo? Ik merk dat onze dochter het niet helemaal lekker doet op de normale nutrilon en de omneo raakt ze verschrikkelijk verstopt van.
Ik gebruikte het voor mijn eerste dochter en nu ook 2e. Ik zweer der bij. Nutrilon en omber raakte beide kids ook van verstopt en deze niet. Ze spuugt wel een beetje maar gewoon 2 scheppen jhbp erbij op 150 cc en dat heeft ze ook niet meer.
Dit is dezelfde als H.A toch? Wij zijn sinds 3 dagen nu overgestapt omdat onze dochter blijkbaar de eiwitten niet goed kan verteren en er krampjes van krijgt..
hadden eerst Pepti maar Pepti en standaard door elkaar was al een heel verschil dus voor de prijs zijn we nu maar over gestapt op H.A
Dit is dezelfde als H.A toch? Wij zijn sinds 3 dagen nu overgestapt omdat o ...
Ja ik merkte het ook dat het met een mengsel van pepti en gewoon ook redelijk goed ging en ben sinds gister avond overgestapt naar de prosyneo h.a.
Merk jij al verschil?
Merken jullie ook een verschil in de kleur van de ontlasting?
Nou ik heb gister een luier ter waarde van 3 dagen gehad馃槄馃槄 en vandaag gelukkig ook een vieze luier maar hij is ietsjes donkerder dan dat ze normaal had