15 Reacties
3 jaar geleden
Ik snap niet waarom iedereen persee naar Jan koning willen? Alsof hij zo heilig is ofzo 😂😂 ja het klopt dat die man heel kundig is met jarenlange ervaring! Maar een stukje persoonlijk contact is er helaas niet.. je bent maar een nummer op de loopband, gauw echo en wegwezen want de volgende staat alweer in de rij. Of hij neemt gewoon de telefoon op terwijl jij daar met je blote buik ligt.
Er zijn zoveel goede echobureau's waar je wel de persoonlijke aandacht krijgt voor precies hetzelfde geld😊
3 jaar geleden
Ik heb hem bij Jan koning gedaan. Ik heb dit wel als positief ervaren. En ja wat is persoonlijke begeleiding? Ik vind dat niet nodig. Ik wil enkel een echo en dan kan ik weer naar huis. Dus ik vond het wel een aanrader!
3 jaar geleden
De kwaliteit van zijn echo apparaat is ook wel echt super awesome. Echt veel beter dan bij de verloskundige zelf vind ik
3 jaar geleden
Wij zijn al meerdere keren bij Jan geweest. Hele aardige man. Hij maakt gebruik van echo apparatuur, waar er maar drie van in Nederland zijn. Heeft veel ervaring, en dit merk je ook tijdens de afspraken. Het klopt dat de afspraken kort zijn, maar hij zorgt er wel voor dat in die tijd alles is gezien en gezegd!
3 jaar geleden
Reactie op Samanis
Dan ben ik benieuwd waar de twee andere apparaten staan…
Dat durf ik niet te zeggen. Dit kwam ter sprake toen wij aan Jan vroegen hoe het kon dat er zo'n groot verschil zit in de apparatuur van (de meeste) verloskundige praktijken en die van hem. Jan gaf als antwoord dat er van zijn apparatuur slechts drie in Nederland zijn.
één jaar geleden
Reactie op Isabel | Danny | Melle
Ik heb hem bij Jan koning gedaan. Ik heb dit wel als positief ervaren. En j ...
Ik ga er ook heen binnekort. En voor mij hoeft die persoonlijke contact ook niet zo. Als hy zn werk maar goed doet voorderest ben ik toch onder behandeling bij mn eigen verloskundige. Het is idd lopende band werk maar dit vind ik niet gek als hy om de 4d echo's bekend staat. 😉
één jaar geleden
Reactie op koolmama
2 keer een echo gehad , erg prettig ervaren ! Erg kundige man!
Ik over 2 weken voor 4d echo ben benieuwd