Haaai, ik ben benieuwd na jullie ervaringen met de 4moms schommelstoel? Ik wil er een gaan aanschaffen. Maar ben benieuwd hoe jullie het hebben ervaren.
Topding! Mijn broer en schoonzus hebben ‘m en werkt echt perfect daar. Ik vind ‘m echt te duur (en te groot) maar zij zweren erbij dus twijfel ik toch 😂
Bij mijn zoontje heb ik deze gebruikt, geleend van een vriendin. Hij vond het prima om erin te liggen maar bij onrust wilde hij echt vast gehouden worden. Voor ons dus gewoon een luxe wipstoeltje. Dit zal wel voor ieder kindje anders zijn maar het is erg prijzig en naar mijn mening het geld niet waard. Zelf zou ik een simpel wipstoeltje kopen.
Topding! Mijn broer en schoonzus hebben ‘m en werkt echt perfect daar. Ik v ...
Kan je die niet lenen dan? Zo lang passen kindjes daar niet in. Of lenen voor uit te proberen, als je kindje het fijn vind kan je die nog altijd zelf kopen.
Geweldig ding, hier gebruikt tot hij 10 kg woog. Nu halen we hem binnenkort weer gewoon van zolder, ik vond het echt een fijn ding na paar maanden ook hapjes erin gegeven enzo toen hij nog niet in een eetstoel kon zitten!
Kan je die niet lenen dan? Zo lang passen kindjes daar niet in. Of lenen vo ...
Ja als ze er niet meer in past als die van ons geboren wordt mogen we hem idd lenen! Best handig zo dicht op elkaar want krijg heel veel spulletjes en zwangerschapskleding door 🥰
Onze dochter vond hem niet fijn helaas, gelukkig hadden wij hem toen geleend. Maar dit zal per kind enorm verschillen… wellicht via mp aan te schaffen? Mocht je kindje het niks vinden verkoop je hem weer door. Het is ook best een zwaar en groot ding, dat vond ik soms onhandig!