14 Reacties

4 jaar geleden

Pff jeetje Dat is echt balen zeg. Mijn vk vroeg elke x of ik het wel wist of niet..

4 jaar geleden

Oh nee! Wat balen zeg. Dat is ook echt mijn angst. Ik heb ook extra groeiecho's nu omdat het kindje ook klein wordt geschat. De echo van vorige week heb ik echt heel spastisch steeds herhaald dat ik het geslacht niet wil weten, dat ga ik volgende week ook weer doen want mijn verloskundige is soms een beetje verstrooid en dan zie ik dit ook echt gebeuren. Hopelijk kun je ondanks de teleurstelling toch nog genieten van de laatste loodjes.

4 jaar geleden

Jammer! 😳

4 jaar geleden

Ach wat een domper zeg!!! Hè bah en dat terwijl je zo lang zelf niet wist. Echt spijtig maar wel van harte met een dochter 💋

4 jaar geleden

Ah wat balen!!! :( Zou het wel even aangeven bij de vk, als je baalbui wat gezakt is, misschien kan ze er dan op letten bij andere zwangeren in het vervolg. Succes met de laatste loodjes 😘

4 jaar geleden

Ohh jeetje wat vervelend .. zo heeft mijn verloskundige toen ik de eerste afspraak gemaakt had mijn zus gebeld in plaats van mij .. wij hebben dezelfde voorletter en achternaam en mijn zus was net 4 maanden bevallen .. dus ze dacht dat ze weer zwanger was had dus niet goed gekeken heeft dus toen al verklapt dat wij een kindje kregen 🥺

4 jaar geleden

Ahhh nee!! 😭 En dan was je ook nog eens alleen!! Wij weten het ook nog niet en ik zou echt heel hard hebben gehuild, denk ik... Gewoon vanwege de verpeste verrassing.🥺 Ik zou het, als je je weer wat beter voelt, ook echt aangeven bij je vk. En verder proberen het ook van de leuke kant te zien, kan je tijdens je verlof last minute nog wat meidenspulletjes (online) shoppen 🤷🏻‍♀️ Maar snap heel goed dat je vooral echt heel erg baalt.

4 jaar geleden

Reactie op cloudgenerator

Oh nee! Wat balen zeg. Dat is ook echt mijn angst. Ik heb ook extra groeiec ...
Vooral spastisch blijven in deze!😅 Mijn vk vroeg het ook elke keer en dit keer niet dus ik dacht er even niet bij na!

4 jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ahhh nee!! 😭 En dan was je ook nog eens alleen!! Wij weten het ook nog nie ...
Jaa, net mn eerste verlofdag. Uiteraard heel blij met een meisje maarja, kon er wel heel de dag om janken. Ben wel blij dat mn moeder er niet bij was want dan wist iedereen het 😅

4 jaar geleden

Reactie op koolmama

Ohh jeetje wat vervelend .. zo heeft mijn verloskundige toen ik de eerste a ...
Oh dat is ook erg lomp zeg! Daar zou ik erg boos om kunnen worden. Hopelijk heb je een goede band met je zus en kon ze het nog even voor zich houden!

4 jaar geleden

Ik snap je helemaaallllll…… ik kon er echt boos om worden bij mij 2 keer gebeurt. de 20 weken echo ze vroeg nog weten jullie het geslacht weten? Wij zeiden: nee we willen het geslacht niet weten, we willen ons laten verrassen wat het wordt. En ja hoor ze zei iets in de vrouwelijke vorm. Laatste week van de zwangerschap… gynaecoloog weet dat we het niet willen weten want ze zegt elke keer echt leuk zo’n verrassing. Bij mijn inwendig onderzoek een week voor de bevalling zegt ze: ZE is met HAAR koppie helemaal gezakt Zo irritant en een bron van ergernis die uitspraken die ze doen. Sorry kan er gewoon echt boos om worden. Zal wel aan de hormonen liggen. Uiteindelijk bevallen van een meisje 🥰

4 jaar geleden

Zoooo echt balen!!! Ik heb het steeds herhaald bij de echo's dat we het echt niet willen weten. Was zo bang dat ze het g perongeluk zouden verklappen. Jammer van de verrassing, dikke knuffel voor jullie. Hopelijk hebben jullie het kunnen laten bezinken en zijn jullie bij met het goede nieuws xx

4 jaar geleden

Aaah wat super vervelend... Wij wouden het bij de eerste ook niet weten, maar gaven dit dan ook elke keer weer aan tijdens het maken van een echo. Hier spraken de verloskundige wel in zij of hij maar was dat meer uit gemak en wisselde vaak. Uiteindelijk van een meisje bevallen. Wel erg balen... Weet zelf hoe bijzonder het is om tot het einde niet te weten wat het geslacht is. Probeer evengoed te genieten, en maak het voor jullie 2 gewoon extra bijzonder dat jullie het al weten 💕🤗

4 jaar geleden

Ah jeetje, wat jammer zeg! Hier werd het iedere keer netjes gevraagd of wij het geslacht al wisten of niet.