17 Reacties
4 jaar geleden
Ik ga dit ook doen! Heb er 1 op marktplaats gekocht van Yepp. Kan compact opgevouwen worden. Gister babyschaal er in gezet en een proefrondje gefietst, zonder baby nog. Alleen niet bij stil gestaan dat je hem met de schaal niet in kunt inklappen... en haal je ook niet zomaar even los.

4 jaar geleden
Een bakfiets geen optie? Ik heb ook geen rijbewijs en ben voor een bakfiets gegaan
4 jaar geleden
Reactie op Melanie1194
Een bakfiets geen optie? Ik heb ook geen rijbewijs en ben voor een bakfiets ...
Ik heb al een fijne elektrische fiets. Zonde om die weg te doen. Daarom de keuze voor een fietskar. Tevens wil ik er een die je ook makkelijk kunt ombouwen naar wandelwagen. En inderdaad in zijn geheel inklapbaar is.
4 jaar geleden
Wij hebben de Thule Chariot sport 1. Heel erg blij mee! Met een hangmatje erin kunnen ze gelijk als een newborn erin. Ik gebruik hem achter de fiets, met hardlopen en skeeleren en gewoon als wandelwagen. Makkelijk om te bouwen en in te klappen.
4 jaar geleden
Reactie op Yvonne_M
Hier de kietskar vandaag getest. Echt super fijn. Er kan een maxicosi ingek ...

Dit had ik echt eerder moeten weten! Dan had ik nooit bakfiets besteld 馃槼
4 jaar geleden
Reactie op Melanie1194
Dit had ik echt eerder moeten weten! Dan had ik nooit bakfiets besteld 馃槼
Scheelt veel geld idd. Deze kar 2e hands gekocht voor 100 euro. Je kan het ook gebruiken als wandelwagen. Er een hendel achter je die omhoog kan klikken. Zodat je na het afkoppelen ook ermee kunt wandelen.