Ik word al bijna 3 weken lang elke nacht wakker met hele heftige kramp in m’n kuiten tot wel 3x per nacht.. Roep ook echt van de pijn op dat moment..
Ook heb ik de laatste 3 á 4 weken dat ik bijna elke dag of om de dag ineens het gevoel krijg flauw te vallen, krijg sterretjes te zien en mijn oren beginnen te suizen en word lijkbleek. Gebeurd ook vaak tijdens werken, moet vaak na 5 minuten staan al gaan zitten omdat ik anders voel flauw te vallen.. Niet meer te doen dat werken op deze manier… Ik laat ook nooit snel merken als ik mij zo voel maar is dit normaal bij de zwangerschap? Hebben meer mensen hier zo erg last van?
Kramp in de kuit heb ik ook ontzettend veel erg. Ik ben onder behandeling in het ziekenhuis en daar zeggen ze dat magnesium tabletten of olie daar tegen kan helpen. Het heeft verder geen invloed op de zwangerschap.
Kramp in mijn kuit heb ik ook. Heb er zelf een bloeduitstorting van. Heb daar nu pillen voor magnesium voor gekregen. Heb er nog wel last van maar wel al minder vaak en minder hevig.
Ik zou de verloskundige bellen, want volgens mij kan sterretjes zien bij wel meer dingen horen en dat kan volledig los staan van de kramp in je kuiten.