7 Reacties
één jaar geleden
Wij zijn met 1,5 jaar cold turkey gestopt. Hij heeft toen een week bij ons in bed geslapen, hij was heel boos en vedrietig de eerste dagen. Daarna vroeg hij er niet meer om. Hij is nog steeds geen goede slaper maar slaapt in ieder geval nu wel zo'n 30-40% van de nachten door ipv 0%.
één jaar geleden
Geen tips voor je hier eigenlijk nooit problemen gehad met slapen. Maar wil wel zeggen respect hoe je dit doet. Moet toch wel heel zwaar voor je zijn al 2 jaar zo slecht slapen. Wie weet over een paar maandjes als je zoontje wat ouder is dat je hem uit kan leggen dat er snachts geen melk meer gedronken word?
één jaar geleden
Lastig zeg! Ik merk zelf wel hier dat hij vaker in de nacht wakker wordt als hij ineens meer dingen kan/begrijpt/zegt/doet dus als hij echt meer energie verbruikt dan heeft hij ook wat meer nodig denk ik dan.
Misschien even goed nagaan of het meer een gewoonte is of dat hij iets doormaakt. Tandjes zou nog kunnen? Dan wilt die van mij ook altijd nog melk in de nacht.
één jaar geleden
Bedankt voor de reacties! We zijn nu aan het afbouwen, elke 2 dagen gooien we er 20ml per fles af. Al een keer eerder geprobeerd, maar deze keer lijkt het zonder al te veel drama ok te gaan. Hopelijk blijft dit zo en kunnen we er vanaf.
één jaar geleden
Reactie op jipzz
Geen tips voor je hier eigenlijk nooit problemen gehad met slapen. Maar wil ...
Ja, mijn ervaring is dat je vanaf 14 maanden eigenlijk best al veel uit kan leggen. Onze dochter (toen 18 mnd) gooide steeds haar knuffel en speen uit bed, zodat wij 'moesten' komen. Waren de hele avond in de weer. We hebben toen uitgelegd dat als ze dat weer deed, wij niet meer jaar knuffel en speen gingen geven. Heel hard huilen natuurlijk, en toch weer haar knuffel en speen eruit gegooid. Toen hebben wij nog 1x toegegeven door toch nog een ander knuffeltje en speen te geven maar daarna heeft ze het niet meer gedaan. Veel succes, het is pittig, maar de aanhouder wint!