23 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg even 😁

4 jaar geleden

Zo tof! Benieuwd wat het wordt? Naam? Datum? Of wat anders?

4 jaar geleden

Hier van mijn eerste! Zijn horoscoop is leeuw en hij heet Lèvin, daarvan is de betekenis ook leeuw 🥰 De afscheiding is zijn naam! Heeft het wel moeilijk gemaakt voor de 2e haha

4 jaar geleden

Ik heb deze van mijn oudste zoon,, voor de 2de zoek ik ook nog inspiratie

4 jaar geleden

Ik ben nog heel erg over een ontwerp aan het nadenken en ook waar ik hem zou willen laten zetten... wil niet simpel haar naam maar eigenlijk iets aparts. 🙂

4 jaar geleden

Ik wil voor beide dochters nog een tattoo laten zetten. De naam en geboortedatum onder elkaar in het lettertype van hun geboortekaartje.

4 jaar geleden

Ik wil op me arm een pijl met daarboven andy en daar onder in het Latijns zijn geboorte datum en daarom where you lead, i will follow

4 jaar geleden

Reactie op Newmommy28

Ik wil op me arm een pijl met daarboven andy en daar onder in het Latijns z ...
En daar onder*

4 jaar geleden

Reactie op HasSaar

Zo tof! Benieuwd wat het wordt? Naam? Datum? Of wat anders?
Ik twijfel nog.. 🙈 ik heb al een rug tattoo, bij die tattoo wil ik het bij laten zetten/ontwerpen of toch iets "nieuws" bij me sleutelbeen laten zetten.

4 jaar geleden

31 maart wordt de mijne gezet

4 jaar geleden

Ik wil zijn geboortebloemen laten tatoeëren en daarin zijn naam verwerkt. Kan niet wachten!

4 jaar geleden

Ik heb deze, sterrenbeeld boogschutter. Op mijn andere arm heb ik het teken van Ram op mijn andere arm die voor mijn man staat. Hou het graag minimalistisch ☺️

4 jaar geleden

Ik heb de eland met mozesmand van zijn geboortekaartje (getekend door een vriendin) ♥️ (Moeilijk fotograferen, het is een hele eland 😂)

4 jaar geleden

Reactie op Whatabouther

Ik heb de eland met mozesmand van zijn geboortekaartje (getekend door een v ...
En dit is het kaartje 🙏

4 jaar geleden

Hier pijl & boog met de geboortebloem. Naam komt er misschien nog bij, ben ik nog niet helemaal over uit 🥰

4 jaar geleden

Ja de naam van ons zoontje op mn arm🥰🥰

4 jaar geleden

Naam van onze dochter en van ons geboortekaartje komt de uil met tak🥰

4 jaar geleden

Reactie op MichelleT92

Naam van onze dochter en van ons geboortekaartje komt de uil met tak🥰
.

4 jaar geleden

Nog niet af..🥰

4 jaar geleden

Twee weken geleden laten zetten en super blij mee! Het is de geboortebloem van de maand december en dan mijn dochter haar naam. Ik heb het ontwerp zelf gemaakt☺️