35 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een proef afdruk van kaartje2go en zijn erg tevreden 🥰

4 jaar geleden

Ik heb onze kaartjes ontworpen via kaartje2go. Mooie ontwerpen, veel keuze en betaalbaar!

4 jaar geleden

Wij bestellen kaarten eigenlijk altijd bij Kaartje2Go! Ze hebben daar allerlei designs, maar ik heb die van ons zelf ontworpen/gemaakt en geüpload als afbeelding op de kaart 🥰 Bij een can die gratis boxen zat ook een voucher voor korting bij een kaartenwebsite, maar daar vonden we de designs niks aan, totaal niet onze smaak en je kon niks zelf uploaden🙈 Verder vind ik Made for Moments altijd mooie kaarten hebben, maar wel prijziger volgens mij.

4 jaar geleden

hippe-geboortekaartjes.nl

4 jaar geleden

Hippe geboortekaartjes 😊

4 jaar geleden

Ik heb zelf een ontwerp gemaakt en laat deze in een printshop afdrukken. Dat scheelt heel erg veel geld. Niet via een commerciële site, maar gewoon even langs een winkel gaan. Dan is er heel veel mogelijk.

4 jaar geleden

Hippe geboortekaartjes!

4 jaar geleden

wijgeboortekaartjes.nl daar hebben wij onze van😁

4 jaar geleden

Wij hebben onze proefdruk binnen van Kaartje2go. En we zijn volledig overtuigd. Prachtig resultaat en normaal te betalen. Hadden nog 2 andere site een pr.druk laten maken maar op wat wij nodig hebben voor aantal en prijs verhouding scheelt het ons met die andere 2 of kaartje2go ruim 140€ .. vind dat nogal wat 😬😅

4 jaar geleden

Kaartje2Go. Veel leuke ontwerpen en je kan een adres boek maken zodat ze in 1 keer naar iedereen verstuurd worden ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Abigail909

Kaartje2Go. Veel leuke ontwerpen en je kan een adres boek maken zodat ze in ...
Ben even een kijkje gaan nemen, ik wilde eerst bij hippe geboortekaarten bestellen. Maar dit scheelt gewoon zeker 50/60 euro… en dat is een hoop geld voor kaartjes die vaak toch weg gedaan worden.. !!

4 jaar geleden

petite-fleur.nl echt een aanrader

4 jaar geleden

Tadaaz 😁

4 jaar geleden

Wij gaan ons kaartje bestellen bij koningkaart.nl . Hele mooie kaartjes en betaalbaar

4 jaar geleden

Wij laten een kaartje maken via hetuilennestje.nl

4 jaar geleden

Wij hebben het bij madeformoments gedaan. Hier ook 2 keer trouwkaarten laten bedrukken ( wegens corona moeten verzetten) en zeer tevreden over. Snelle nette levering en enorm goeie mooie kwaliteit

4 jaar geleden

Blij kaartje

4 jaar geleden

Wij hebben het kaartje bij liefleukeneigen.nl gekozen 🥰

4 jaar geleden

Wij hebben ons kaartje helemaal zelf ontworpen en laten het via een print webshop drukken, hele mooie kwaliteit, hebben al de proefdruk binnen, uniek en héél goedkoop! Wat scheelt dat veel zeg!

4 jaar geleden

Ik ben zelf het kaarje aan het ontwerpen en deze laten we drukken bij een drukker waar we zakelijk veel mee doen.