35 Reacties
VRIEND
4 jaar geleden
Wij hebben een proef afdruk van kaartje2go en zijn erg tevreden 🥰
4 jaar geleden
Wij bestellen kaarten eigenlijk altijd bij Kaartje2Go! Ze hebben daar allerlei designs, maar ik heb die van ons zelf ontworpen/gemaakt en geüpload als afbeelding op de kaart 🥰 Bij een can die gratis boxen zat ook een voucher voor korting bij een kaartenwebsite, maar daar vonden we de designs niks aan, totaal niet onze smaak en je kon niks zelf uploaden🙈
Verder vind ik Made for Moments altijd mooie kaarten hebben, maar wel prijziger volgens mij.
4 jaar geleden
Wij hebben onze proefdruk binnen van Kaartje2go. En we zijn volledig overtuigd. Prachtig resultaat en normaal te betalen. Hadden nog 2 andere site een pr.druk laten maken maar op wat wij nodig hebben voor aantal en prijs verhouding scheelt het ons met die andere 2 of kaartje2go ruim 140€ .. vind dat nogal wat 😬😅
4 jaar geleden
Kaartje2Go. Veel leuke ontwerpen en je kan een adres boek maken zodat ze in 1 keer naar iedereen verstuurd worden ☺️
4 jaar geleden
Reactie op Abigail909
Kaartje2Go. Veel leuke ontwerpen en je kan een adres boek maken zodat ze in ...
Ben even een kijkje gaan nemen, ik wilde eerst bij hippe geboortekaarten bestellen. Maar dit scheelt gewoon zeker 50/60 euro… en dat is een hoop geld voor kaartjes die vaak toch weg gedaan worden.. !!