14 Reacties

4 jaar geleden

Hier ligt de lijst bij Dreamland, ligt dichtbij voor ons en de familie :-). Ook eerste keer dat ik een lijst leg, ze waren heel vriendelijk en behulpzaam

4 jaar geleden

Hier ook gekozen voor dreambaby. Vond het allemaal wat duidelijker er makkelijker dan babydump.

4 jaar geleden

Onze geboortelijst ligt bij het land van ooit in Kontich. Eerste daar ook gehad en is toch veel persoonlijker als de ‘grote ketens’

4 jaar geleden

Hier Dreambaby. Hebben een winkel kortbij en personeel is heel behulpzaam. Prijzen zijn goed en je krijgt nadien nog een bon twv 10 procent van je totaal aangekochte producten.. Vind het ook fijn dat je in eender welke Colruyt de lijst kan opvragen en iets kan kopen van de lijst. We hebben zo een aantal oudere familieleden die zo hebben gekocht omdat ze geen computer hebben..

4 jaar geleden

Wij hebben onze lijst samengesteld op kadolog.com. Het is een website waarbij je alle cadeau’s van op elke website kan zetten, dus niet van 1 specifieke winkel.

4 jaar geleden

Hier lijst aangelegd bij Dreambaby. Bij de dochter ook zo gedaan. We hebben dingen op de lijst gezet die we zelf ook aangekocht hebben (matras voor bed en park, matrasbeschermers, lakens, slaapzak enz). Nadien 10% korting. We zijn allebei lid van CM. Daar heb je als geboortegeschenk de keuze tussen cash premie of bon van Dreambaby twv 180euro per ouder dus nadien kunnen we wat niet gekocht werd eventueel zelf nog kunnen kopen😊

4 jaar geleden

Onze eerste lijst lag bij atelier bebe in Mechelen. Een lokale kleine winkel waar de service top was! Nu voor de tweede heb ik online een lijstje gemaakt (www.verlanglijstje.eu) en heb ik er dingen opgezet van verschillende winkels. Dan ben je niet gebonden aan 1 winkel met een beperkter aanbod.

4 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Wij hebben onze lijst samengesteld op kadolog.com. Het is een website waarb ...
Hebben wij ook gedaan! Heel praktisch systeem 👌🏻

4 jaar geleden

Hier ook dreambaby omdat dit dichtbij is, zodat mensen ook naar de winkel kunnen ipv enkel online. Ik heb de lijst helemaal online samengesteld, heel makkelijk. Daarna in de winkel de kleertjes toegevoegd en de lijst met een medewerker nog op punt gezet. Babydump hebben we kamer en kinderwagen gekocht, maar vond de voordelen van de lijst daar niet opwegen tegen die van dreambaby.

4 jaar geleden

Ik woon sinds kort in België.. ben aangesloten bij CM. Maar waar gaat dit over? Een lijst ergens leggen? Help me out! 😅

4 jaar geleden

Reactie op VS96

Ik woon sinds kort in België.. ben aangesloten bij CM. Maar waar gaat dit ...
Een geboortelijst is een lijst waar je je dingen op kunt plaatsen die je nog nodig hebt. Als de baby dan geboren is zet je de gegevens van de lijst op het geboortekaartje en dan kunnen de mensen iets van die lijst kopen. Zo ben je zeker dat de mensen geen onnuttige cadeau’s gaan geven. In Nederland wordt het blijkbaar niet gedaan dat er een cadeautje gevraagd wordt op het geboortekaartje, maar bij ons in België wordt het eigenlijk best veel gedaan. Wanneer mensen geen geboortelijst hebben, zetten ze er wel een ‘pamperrekening’ op en dan de rekeningnummer. Dan weten de mensen dat ze liever een centje hebben dan een cadeautje😅

4 jaar geleden

Reactie op VS96

Ik woon sinds kort in België.. ben aangesloten bij CM. Maar waar gaat dit ...
In België is het de gewoonte om bij een babywinkel een cadeau/wensenlijstje te leggen. Zo krijg je cadeaus die je wil en is het voor mensen gemakkelijker een cadeau te kopen waar je blij mee bent. Als je bij CM zit, krijg je bij de geboorte ook een geschenk. Je kan dan bvb kiezen uit cadeaucheques van de winkel dreambaby

4 jaar geleden

Reactie op Baby Ünlü

Een geboortelijst is een lijst waar je je dingen op kunt plaatsen die je no ...
Ah zo! Dank je voor de uitleg😁 Ik heb op mijn geboortekaartje de link naar ons online lijstje staan waarop mensen kunnen afstrepen, is beetje hetzelfde idee dan denk ik! :)

4 jaar geleden

Reactie op DorienBeyens

In België is het de gewoonte om bij een babywinkel een cadeau/wensenlijstje ...
Dank je voor de uitleg! 😊