23 Reacties
2 jaar geleden
Ik had gelezen Dat spring 2 1 weekje kan duren mijn zoon zit er denk ik ook nu in heel huilerig wilt bij me zij en dan ook hazeslaapjes
2 jaar geleden
Ik denk (hoop) dat sprong 2 hier net achter de rug is, wij hebben 6 hele pittige dagen achter de rug, van week 7 tot 8. Dus wat eerder dan de app aangeeft maar dat leek bij sprong 1 ook zo (zoontje is 1 dag na uitgerekende datum geboren) Heeeel veel huilen, alleen maar gedragen willen worden, overdag dus alleen in onze armen geslapen. Sinds gisteren is ons zoontje opeens weer vrolijk en heeft vandaag voor het eerst gelachen met geluid 😍
2 jaar geleden
Oh hier ook precies hetzelfde. Hele tevreden baby. Goed drinken en doorslapen. Huilt alleen als hij moe is of wilt drinken. En opeens sinds een paar dagen hangerig huilerig en wilt steeds mr kleine beetjes drinken. In de app staat er inderdaad ook dat we nu midden in het sprongetje zitten. dus dat zal het dan wel zijn, hopen we!
2 jaar geleden
Wat is het gerustellend om te lezen dat er meerdere zijn die exact hetzelfde meemaken.
Zoontje is 8 weken en met 41 weken geboren. Zodra ik hem overdag maar even neerleeg is het huilen/krijsen. Afgelopen weekend was hij echt relaxed dus dacht dat we het einde van sprong 2 naderde, maar helaas.. vandaag was het weer drama😖 meerdere mama's die dan soms maar meehuilen?!
Op dit moment ligt hij heerlijk te slapen op mijn borst, helemaal uitgeteld🥺
2 jaar geleden
Reactie op St3ph7
Wat is het gerustellend om te lezen dat er meerdere zijn die exact hetzelfd ...
Ja ik huil soms ook even mee hoor! Laten we hopen dat het gauw over is. Herkenbaar, vanmiddag heeft ze gelukkig ook 3 uur lang (dan wel in mijn arm) geslapen. Ze was ook helemaal uitgeteld, zo sneu!
2 jaar geleden
Poeeeee houd op. Wij hebben een vrij makkelijk meisje. Op de hazenslaapjes overdag na.
Sinds vannacht DRAMA vandaag helemaa jengelen en zelfs op mij viel ze met moeite in slaap. Zitten ook middenin sprong 2. Hoop dat dit niet al te lang gaat duren!
En ja... ik jank regelmatig mee wanneer ik t ff niet meer zie zitten😂
Fijn die vermoeidheid door gebroken nachten
2 jaar geleden
Hier exact het zelfde hier kan 2 weken duren of verdeeld in stapjes net als onze dochter. Ze heeft bij 8 weken een week er last van gehad toen zagen we verschillende nieuwe dingen en was het een week rustig nu is ze 10 weken en is het sinds een paar dagen weer gestart.
2 jaar geleden
Is het ondertussen al beter?
Hier zitten we nu in die fase. Maar ze heeft ook verborgen reflux waarvoor we medicatie geven en nu huilt ze ineens ook weer veel tijdens de borstvoeding. Dus het is een beetje onduidelijk of het een sprongetje is of dat de reflux terug erger is..
2 jaar geleden
Ik herken het heel goed. Sprong 2 was bij ons echt een beest. De moeilijke fase duurde bijna een week en meteen er achteraan kreeg hij zijn 3 maanden regeldag (geboren met 36 weken). Alleen maar huilen (lees: krijsen), heel vaak kleine beetjes willen eten, niet willen slapen en na de nachtvoeding niet meer in slaap willen vallen. Ik was echt gesloopt. Hij is nu sinds vandaag weer een beetje zijn vrolijke zelf.