13 Reacties

2 maanden geleden

Hier is dat ook een poosje geweest. Ik heb haar wel gewoon normaal naar bed gedaan om toch dan even een rust momentje te hebben heeft even geduurd maar nu slaapt ze weer tussen de middag. Ik heb heb haar bewust na bed gedaan omdat ik merkte dat ze hem echt nog nodig heeft.

2 maanden geleden

Reactie op Mama_van_J.M.

Hier is dat ook een poosje geweest. Ik heb haar wel gewoon normaal naar bed ...
Oke, misschien even een fase dan. Ik zal het ook blijven aanbieden zolang ze makkelijk naar bed gaat. Ligt jouw kindje ook nog in ledikant?

2 maanden geleden

Hier op moment ook even, maar denk dat ze op mij reageert. Heb op moment veel stress werk en privé. Voorheen legde ik haar om half 1 op bed en werd ze om 3 uur wakker. Nu sinds ongeveer 2 weken leg ik haar tussen 1 en half 2 op bed en laat haar niet langer dan 3 uur slapen. Ze lijkt langzaam maar zeker terug te gaan naar haar oude slaappatroon.

2 maanden geleden

Reactie op Linda-Nona

Oke, misschien even een fase dan. Ik zal het ook blijven aanbieden zolang z ...
Ja ze licht hier nog in een ledikant ik heb wel aan 1 kant open met een een uitval rekje

2 maanden geleden

Bij mijn zoon hebben we op precies die leeftijd destijds een soort slaapregressie gehad. Heeft ongeveer 2 weken geduurd en toen was het over. Hij heeft uiteindelijk tot bijna 4 jaar nog een middagdut gedaan van maar liefst 3 uur 🤭🫣. Voor de duidelijkheid hij ging dan in de avond wel pas om 21:00 uur slapen tot 08:00 uur ‘s ochtends.

2 maanden geleden

Reactie op Wensje-2022

Bij mijn zoon hebben we op precies die leeftijd destijds een soort slaapreg ...
Mijn gevoel zegt dat het ook eerder een regressie is en het over gaat. Ze slaapt nog te graag om de dag al door te trekken haha 😅

2 maanden geleden

Hier is het nu ook 2 weken aan de gang. Op Kdv en bij oma wel slapen. Behalve thuis .. frustreert enorm want zodra we weggaan ligt ze binnen een minuut te slapen. Thuis is het alleen maar huilen als ik eenmaal weg ben. 😮‍💨

2 maanden geleden

Reactie op makkk

Hier is het nu ook 2 weken aan de gang. Op Kdv en bij oma wel slapen. Behal ...
Hopelijk snel voorbij! Bij onze opvang slaapt ze juist niet, want er is een gerenoveerde ruimte waarbij ze geen slaapplaatsen meer hebben; ze liggen in de poppenboek op stretchers op de grond...

2 maanden geleden

Vandaag gekozen om later op bed te leggen voor het middagslaapje en dat gaat goed voor nu! Misschien heeft iemand er nog iets aan.

2 maanden geleden

Reactie op Linda-Nona

Vandaag gekozen om later op bed te leggen voor het middagslaapje en dat gaa ...
Hier is het een enorme strijd. Heb er nu 6 uur tussen gelaten. Hele dag zijn we buiten geweest. Ik weet het niet meer. Zoveel aan het uittesten en gewoon niet luisteren.

2 maanden geleden

Was hier ook eventjes. Als hij na 45 minuten nog vrolijk in bed lag te zingen haalde ik hem uit bed. Ipv een dutje deden we dan wel even lekker chillen samen met een filmpje ofzo. Na 2 weken sliep hij ineens wel weer elke middag dik 2 uur.

2 maanden geleden

Reactie op makkk

Hier is het een enorme strijd. Heb er nu 6 uur tussen gelaten. Hele dag zij ...
Ik denk dat het even een periode is aangezien er best veel erkenning is! Proberen een beetje te volgen en hopelijk snel voorbij