14 Reacties
4 jaar geleden
Hoe gaat het met jou? Is ook belangrijk he!
Wie weet is het verstandig dat je even voor jezelf belt en dan kun je de kleine ook even benoemen. Waarschijnlijk zit jij nu namelijk vol adrenaline en heb je misschien niet eens door hoe je zelf er aan toe bent!
Veel beterschap en rustig aan 🌺
4 jaar geleden
Ja ik zou zeker overleggen met een huisartsenpost.
Een baby kan namelijk nog niet goed aangeven waar hij/zij pijn heeft.
Het kan er aan de buitenkant zichtbaar oké uitzien maar je weet niet wat er inwendig gebeurd kan zijn.
Ik zou zelf geen enkel risico nemen en overleggen. Ben zelf verpleegkundige en ik zou dit zeker echt overleggen.
4 jaar geleden
Wat vervelend! Het kan de beste overkomen... Het enig wat ik me kan bedenken is dat het op die leeftijd niet goed is om hevig geschud te worden maar als je haar stevig vast had zal dat ook vast wel meegevallen zijn. Even contact opnemen met de HA en vragen wat hij er zelf van vind kan natuurlijk nooit kwaad 😉
4 jaar geleden
Je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen, het kan iedereen overkomen. Is met jou alles goed?
Ik zou zelf persoonlijk wel even overleggen met de huisartsenpost, misschien laten ze je toch even langskomen omdat je dochter zo klein is. Je kunt beter bellen en/of langs gaan voor niks dan 1x te weinig zeg ik maar altijd.
4 jaar geleden
Wat goed dat je haar stevig vast had en dat ze nergens tegen aan is gekomen. Je mag trots op jezelf zijn dat je haar zo goed beschermt hebt tegen de val. En fijn dat je man jullie direct kwam helpen. Klinkt als een goed team samen. Zekere voor het onzekere is inderdaad de huisarts bellen. Dan slaap jezelf vast een stuk beter als je hoort dat het goed is met je kleine.
4 jaar geleden
Ja vooral heel erg geschrokken! Pas altijd super goed op en leuning vast etc.. heb mezelf achterover op de trap gehad dus had haar stevig op m’n borst geklemd dat ze niks kon en zou raken.
Inmiddels een wat stijvere rug en hoofdpijn, Blauwe bil , zere tenen en kapotte knie.. geen flauw idee hoe ik het voor mekaar kreeg, zelfs m’n man snapt niet hoe ik eraf geschoven kan zijn en die plekken dan heb geraakt.
Ga voor de zekerheid de HA bellen, ze lijkt nergens last van te hebben maar ik maak me iets meer zorgen stel dat er iets is, en dan de nacht dadelijk in. M’n man vind het niet nodig , maarja dan lig ik de hele nacht alsnog wakker ben ik bang
4 jaar geleden
Reactie op mb__
Ach jeetje, snap dat je super erg geschrokken bent! Maar het kan iedereen o ...
Het gaat gelukkig allemaal goed! 🍀
Ze hoefde niet gecontroleerd te worden zeiden ze omdat ze goed reageerde en op mijn borst was geklemd (ik zelf kwam op m’n rug) De schrik en onverwachte snelle beweging heeft haar zo aan het huilen gekregen waarschijnlijk.
Ze heeft de hele nacht lekker doorgeslapen en nu ook gewoon lekker vrolijk zoals altijd😊
Heb zelf nog wel wat last van de val, maar ook niks ernstigs gelukkig. Woensdag maar eens even extra laten bekijken bij de bekken fysio !
Dankjewel allemaal voor jullie berichtjes, dat doet me goed. Altijd z’n dingetje waarvan je hoopt dat het niet gebeurd