18 Reacties

3 jaar geleden

Wat bedoel je dan voor brood? Grof volkoren? Dat eet mijn kleine van bijna 10 maanden ook gewoon. Suikerbrood? Nee. Krentenbrood ofzo geef ik ook nog niet. Dus eigenlijk alleen alle variaties van 'normaal' brood.

3 jaar geleden

Hier krijgt ze van het normale brood alles. Wit. Tot heel donker. Plakje brood tot stokbrood. Croissant ook al af en toe.. en saucijzenbroodjes ook af en toe. Ze is 10 maanden..

3 jaar geleden

Julia eet thuis al weken woutkorn brood van de Lidl mee, zitten wat extra granen en zaden op. Ze eet het prima en merk niks anders aan haar ontlasting... Je kan het (volgens mij) gewoon geven hoor!

3 jaar geleden

Ja hoor , al lang

3 jaar geleden

Hier donker brood, wit brood , zacht broodje , soms stukje van een krentenbol. Ik ben ook eerlijk gezegt niet zo van oh dat mag niet, ligt er ook aan wat het is. Hij is 10maanden en over 2 maanden zou alles wel "mogen". Zelfde geldt voor kruiden toevoegen aan het eten, ook wel eens peper of oregano etc, zout dan nog niet maat ik bouw het gewoon op! Laatst heeft hij Zuurkool gegeten vond het heerlijk 🤣

3 jaar geleden

Ik geef hier allerlei soorten brood, van donker meergranen, tot volkoren en dingen met pitten. Dat gaat tot op heden goed.

3 jaar geleden

Oke bedankt allemaal! Ik ben ook niet zo precies wat dat betreft, was alleen huiverig voor buikpijn enzo maar dan mag hij straks gewoon lekker met mijn broodje mee eten😍.

3 jaar geleden

Reactie op Jaimy11

Oke bedankt allemaal! Ik ben ook niet zo precies wat dat betreft, was allee ...
Ja zou het gewoon uitproberen, en als hij ergens op reageert weet je dat je er misschien nog even mee moet wachten, ik probeer het ook gewoon uit

3 jaar geleden

Ik zou gewoon uitproberen. Maar bedenk wel dat er een groot verschil zit tussen supermarkt brood en van de bakker.

3 jaar geleden

Onze dochter van bijna 10 maanden krijgt vrijwel alle soorten boterhammen, ook krentenbolletjes vind ze lekker. Ik hoorde dat ze op de opvang peperkoek had gekregen. Gaat allemaal hardstikke goed😊

3 jaar geleden

Hier ook allerlei soorten bruin brood. Een wit bolletje vindt hij ook lekker. (10 maanden)

3 jaar geleden

Wij geven alle soorten brood. Croissantje daar is zij wel erg dol op😂

3 jaar geleden

Ik geef m hier gewoon wat er ligt. Donkerbruin lichtbruin krentenbollen. Zoontje eet ook gewoon met de pot mee. Hij is 11 maanden trouwens

3 jaar geleden

Wij geven ons dochtertje alle soorten brood. Ook met veel zaden en pitten. Ze heeft nergens last van en ze vindt het heerlijk

3 jaar geleden

Goede vraag! Ik geef mijn zoontje ook nog standaard brood, vindt hij ook niet zo merk ik 🙈 als wij soms stokbrood hebben dan heeft hij ineens weer honger 🤣

3 jaar geleden

Hier krijgt ze altijd al alle soorten brood. Ligt aan je kindje of ze hier last van hebben of niet. Gewoon een kwestie van proberen.

3 jaar geleden

Wij geven meestal volkoren of mais brood vind ze ook lekker nog geen witte of andere broodjes.

3 jaar geleden

Wij eten vikorn en de kleine ook, suikerbrood, witte bolletjes en krentenbollen (in het weekend) gaan er ook met veel smaak in😊