18 Reacties
3 jaar geleden
Wat bedoel je dan voor brood? Grof volkoren? Dat eet mijn kleine van bijna 10 maanden ook gewoon. Suikerbrood? Nee. Krentenbrood ofzo geef ik ook nog niet. Dus eigenlijk alleen alle variaties van 'normaal' brood.
3 jaar geleden
Hier krijgt ze van het normale brood alles. Wit. Tot heel donker.
Plakje brood tot stokbrood.
Croissant ook al af en toe.. en saucijzenbroodjes ook af en toe.
Ze is 10 maanden..
3 jaar geleden
Julia eet thuis al weken woutkorn brood van de Lidl mee, zitten wat extra granen en zaden op. Ze eet het prima en merk niks anders aan haar ontlasting... Je kan het (volgens mij) gewoon geven hoor!
3 jaar geleden
Hier donker brood, wit brood , zacht broodje , soms stukje van een krentenbol. Ik ben ook eerlijk gezegt niet zo van oh dat mag niet, ligt er ook aan wat het is. Hij is 10maanden en over 2 maanden zou alles wel "mogen".
Zelfde geldt voor kruiden toevoegen aan het eten, ook wel eens peper of oregano etc, zout dan nog niet maat ik bouw het gewoon op!
Laatst heeft hij Zuurkool gegeten vond het heerlijk 🤣
3 jaar geleden
Reactie op Jaimy11
Oke bedankt allemaal! Ik ben ook niet zo precies wat dat betreft, was allee ...
Ja zou het gewoon uitproberen, en als hij ergens op reageert weet je dat je er misschien nog even mee moet wachten, ik probeer het ook gewoon uit
3 jaar geleden
Onze dochter van bijna 10 maanden krijgt vrijwel alle soorten boterhammen, ook krentenbolletjes vind ze lekker. Ik hoorde dat ze op de opvang peperkoek had gekregen. Gaat allemaal hardstikke goed😊
3 jaar geleden
Ik geef m hier gewoon wat er ligt. Donkerbruin lichtbruin krentenbollen. Zoontje eet ook gewoon met de pot mee.
Hij is 11 maanden trouwens
3 jaar geleden
Wij geven ons dochtertje alle soorten brood. Ook met veel zaden en pitten. Ze heeft nergens last van en ze vindt het heerlijk
3 jaar geleden
Goede vraag! Ik geef mijn zoontje ook nog standaard brood, vindt hij ook niet zo merk ik 🙈 als wij soms stokbrood hebben dan heeft hij ineens weer honger 🤣