12 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb er een aantal besteld, niet in elke zit even veel maar denk dat alles de moeite waard is omdat je het toch gratis krijgt! Alles mooi meegenomen voor de kleine 馃榿
5 jaar geleden
De zwangerbox van ouders van nu stelde echt niks voor. Had het idee dat er spullen uit waren gehaald. Er zat alleen een tijdschrift in, een potje babyvoeding(helemaal niet nodig dus in de zwangerbox) en sudocrem minipotje. Verder alleen folders. Misschien dat de baby box leuker is, maar dit was de moeite niet waard.
5 jaar geleden
Mijn vriend kwam aan met een box van de prenatal, die is heel leuk! Sokjes, speen, doekje, bestek setje (en natuurlijk de spam aan folders). Het gratis rompertje van de zeeman en de de blije doos gaan we binnenkort ophalen. Ik ben ook benieuwd naar de kruidvat box, iemand daar ervaringen mee?
5 jaar geleden
Kruidvat vond ik niet zo boeiend, pak luiers, flesje lotion en billendoekjes, welke ik zelf moest zoeken in de winkel. En moest op de afbeelding in de mail kijken wat ik mocht pakken 馃ぃ
Ouders van Nu bij AH ook niet zo boeiend, vooral heel veel papierwerk en tijdschriften, waarvan ik eigenlijk alles bij het oud papier heb gegooid. 1 pampers luier, een speentje en volgens mij was dat het hahaha. Ik kijk meer uit naar die van BabyDump en de Blije Doos van WIJ bij Pr茅natal 馃槉 Daar schijnen meer leuke goodies in te zitten.
5 jaar geleden
Zelf werd ik gebeld door Ouders van nu, precies op de dag dat ik de box mocht ophalen. Of ik een abonnement wilde op het tijdschrift. Twee keer nee gezegd en toen hield ze op gelukkig. De box zelf vond ik erg treurig en zou die ook niemand aanraden. Er zat voornamelijk tijdschriften en kortingskaarten in. Het kraamboekje vind ik dan nog wel leuk die erbij zit.
Kruidvat stelt idd niet veel voor maar zijn opzich nog wel handige spullen.
De blije doos van WIJ had wel leuk spullen erin, zoals luiers, flesje, sokjes, mutsje, potje sudo cr猫me, een blikje bavaria 0.0 bier 馃槀 en nog wat kleine dingen. Ook veel folders.
Die van de babydump vond ik zelf het leukste. Daar zaten echt alleen maar handige spullen in zoals bewaarbakjes, lepels, rompertje, speen, sokjes, hydrofiele doek, drinkbeker en bestek voor als ze wat groter zijn.
Het enige wat ik nog ga ophalen is het rompertje bij de Zeeman. 馃槉