6 Reacties

5 maanden geleden

Hier zei pediater dat op die leeftijd tussen 300 a 500ml per dag goed is dus verdeel over je 2 beurten en dan is 150 minste en 250 max... Hoeveel geef je nu?

5 maanden geleden

Enkel voor het slapengaan 210 ml

5 maanden geleden

Oh en smorgends geen melkje of wel een andere melk? Sorry dan is mijn tip niet veel waard 😅

5 maanden geleden

Reactie op Wensend

Oh en smorgends geen melkje of wel een andere melk? Sorry dan is mijn tip n ...
Eigenlijk niet.. ik geef haar ook geen koemelk. Ze lust dit niet.

5 maanden geleden

Mijn dochter is ook 2,5 maand. Ik bied haar nog iedere morgen en avond 250ml groeimelk aan. Vaak drinkt ze dit niet volledig op, af en toe wel. Had ook aan de kinderarts gevraagd of ik moest beginnen afbouwen en zei vertelde dat je best blijft aanbieden zolang ze toch nog blijven drinken. Wat ze binnen hebben, hebben ze binnen, zelfs al is het maar 100ml. Mijn dochter lust ook geen koemelk, dus daarom blijf ik zeker ook de groeimelk aanbieden. Anders komt ze niet aan haar voldoende melkproducten per dag

5 maanden geleden

Misschien kun je langzaamaan koemelk gaan mengen met opvolgmelk :) ? Dus elke week 10 cc vervangen voor koemelk tot ze over is? Lust ze wel yoghurt? Mijn zoon vond normale yoghurt vanaf het begin al niet lekker, maar halfvolle vanille yoghurt gaat er goed in :)