18 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee. Ik gebruik nu zelf een dikke deken met erop een grote laken. Maar een dik speelkleed oogt wel mooier

3 jaar geleden

We hebben deze

3 jaar geleden

Zijn met verschillende afbeeldingen

3 jaar geleden

Wij hebben deze van ikea aangeschaft. https://ingka.page.link/fX6i43NLVH83CiQeA

3 jaar geleden

Ik heb zo’n puzzelmat en mijn kleine vindt het fantastisch! Hij vindt die kleuren en letter vet leuk en hij kan er lekker op tijgeren! Hij is super groot en je kan er ook blokken mee maken om mee te spelen! Ben er heel blij mee!

3 jaar geleden

Wij hebben er 1 van love by Lilly! Wel wat prijzig maar echt een top kwaliteit en de kleine speelt er al een tijdje op, kan er makkelijk op rollen! Zit ook foam in

3 jaar geleden

Je kan ook van die foamtegels neerleggen

3 jaar geleden

Reactie op Decemberbebe

Wij hebben er 1 van love by Lilly! Wel wat prijzig maar echt een top kwalit ...
Heeft deze ook antislip zodat die beetje blijft liggen?

3 jaar geleden

Reactie op december2021#

Heeft deze ook antislip zodat die beetje blijft liggen?
Jaa! Schuift niet en bevordert ook de ontwikkeling als in omrollen, kruipen etc

3 jaar geleden

Reactie op Decemberbebe

Wij hebben er 1 van love by Lilly! Wel wat prijzig maar echt een top kwalit ...
Wij ook. Heel fijn kleed

3 jaar geleden

Wij hebben net deze gehaald bij de Ikea, is een kleed met wat dikkere vulling. Hier heeft ze ook genoeg ruimte om op te rollen, wanneer ze daar zin in heeft 😏.

3 jaar geleden

Reactie op Joanna Vdm

We hebben deze
Wij hebben ook zoiets en zijn er mega blij mee! Kunt er ook makkelijk zelf bij gaan liggen om mee te spelen ofzo :)

3 jaar geleden

Wij hebben deze. Echt een topding!

3 jaar geleden

Wij gebruiken een puzzelmat. Deze kan ik zo groot neerleggen als mij uitkomt haha en dus straks weer een stukje uitbreiden. https://www.bol.com/nl/nl/p/speelmat-86-delig-puzzelmat/9200000025791125/?s2a=

3 jaar geleden

€ 25,72 40%OFF | Opvouwbare Baby Spelen Mat Xpe Puzzel Mat Educatief Kinderen Tapijt In De Kwekerij Klimmen Pad Kids Rug Activitys Games speelgoed binnen 5 dagen in huis leuke mat opvouwbaar en incl handige opbergtas

3 jaar geleden

Reactie op Miekk_

€ 25,72 40%OFF | Opvouwbare Baby Spelen Mat Xpe Puzzel Mat Educatief Kinde ...
AliExpress ;)