9 Reacties
10 maanden geleden
Ik heb sinds dat mn zoontje 1.5 jaar is een floorbed !
Echt fantastisch 🙏🏻🥳
10 maanden geleden
Reactie op Miekeee
Wij hebben een twee tal maanden al een grondbed voor ons zoontje. Was de ee ...
Waarom heb je de overstap gemaakt als ik vragen mag?
10 maanden geleden
Reactie op Anoniem1802
Waarom heb je de overstap gemaakt als ik vragen mag?
Wij hebben een tweede zoontje sedert september 2023 en we merkten dat hij een eigen plekje wou. Dus we dachten dat zo een bed ideaal was om ‘s avonds ook tot rust te komen. En dat is het nu ook. Maar geef wel toe dat toen we overstapten, we wel merkten dat het eigenlijk wat te vroeg was, hij wou dan ook geen dutje meer doen. Zijn klein bed stond er ook nog maar daar wou hij dan niet meer in. Maar gelukkig na een weekje aanpassen, geen enkel probleem meer, slaapt weer heel vlot in. En zowel bij de grootouders als de onthaalmoeder is het nog een klein bedje, dus hij kan heel goed veranderen gelukkig.
10 maanden geleden
Onze dochter slaapt nu ongeveer drie maanden in een peuterbed.
Ongeveer een week naar haar verjaardag was ik de hele nacht ‘boem’ en ‘auw’ zat, allemaal in haar slaap maar toch… ze is erg groot voor haar leeftijd, nu al bijna een meter. Dus vandaar dat we vrij vroeg naar een peuterbed zijn gegaan.
Ze heeft even drie dagen moeten wennen en toen heerlijk slapen.
We hebben er een hele feestelijke dag van gemaakt (ze mocht zelf de bed uitzoeken) en ik was ook echt heel trots op haar, de ledikant hebben we meteen weg gehaald uit haar kamer. ‘Nu ben je een grote meid, die hoeft niet meer in een babybedje te slapen’ heb ik tegen haar gezegd en toen was het goed.
9 maanden geleden
Wij hebben 2 maanden geleden de overstap gemaakt. Hij klom uit zn ledikant hebben toen eerst zn bedje open gemaakt. Maar hij wilde elke dag meer knuffels mee naar bed dus we dachten... kopen gewoon een 1 persoonsbed (met uitvalbescherming) en we zien wel hoe het gaat.
Nou het gaat perfect hij is trots en altijd super goed geslapen erin.