6 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb vandaag precies het zelfde gedaan😊en gelijk uitgeprobeerd. omdat ik het in de wintermaanden veel te koud vind 😂

3 maanden geleden

Ik doe dat niet. De cadeautjes liggen op zolder en hij krijgt ze ‘gewoon’ met zijn verjaardag/sinterklaas/kerst. Het is inderdaad veel in 1 keer, maar daar kan mijn zoontje niets aan doen. Wij lossen dit op door met Pasen ook cadeautjes te geven, dan is het toch wat meer verspreid over het jaar.

3 maanden geleden

Wij geven het gewoon met zijn verjaardag. Maar wij maken altijd een lijstje met heel veel dingen. Kleine bedragen, grote bedragen en ook wat leuk is om meteen mee te spelen maar ook wat later pas leuk is. Wij bergen dan een deel van de kadootjes op zodat hij niet alles in 1 keer krijgt maar geef als die op iets uitgekeken is weer iets nieuws. Zo probeer ik het allemaal beetje nieuw en leuk te houden.

3 maanden geleden

Wij vieren dr verjaardag gewoon maand eerder haha. Ik zou t gewoon eerder geven en dag zelf klein cadeautje.

2 maanden geleden

Wij hebben hem al verwend in de zomer met een fiets en een skelter, aangezien het echt een actieve buiten adhder is. Met zn verjaardag wat kleins. Hij krijgt vast genoeg van fam en vrienden.

2 maanden geleden

Ik heb twee kinderen die beiden aan het eind van een vakantie jarig zijn. Ik geef al aan het begin van de vakantie een groot (speel) cadeau zodat ze er in de vakantie plezier van hebben. Dan op de verjaardag zelf een feestje en een klein cadeautje, of een cadeau van visite.