16 Reacties

3 jaar geleden

Lees mee want ik heb ook super veel haaruitval. Heb dit voor het eerst, want na de bevalling van mijn dochter had ik dit niet en nu bij mn zoon wel

3 jaar geleden

Keratine CynaPlus® van Alline procap nemen, een pilletje 's morgens en eentje 's avonds en dit voor 3 maand ongeveer 😊
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Reactie op LBJ__

Lees mee want ik heb ook super veel haaruitval. Heb dit voor het eerst, wan ...
Ja echt verschrikkelijk het ligt overal en ook veel op mijn dochtertje en in haar handjes tussen haar vingers😄. Tijdens de zwanger was het zo gezond. Hopelijk de gouden tip😁

3 jaar geleden

Reactie op Shanin

Keratine CynaPlus® van Alline procap nemen, een pilletje 's morgens en eent ...
Oh dank je wel ga k uitproberen

3 jaar geleden

Reactie op Didim

Ja echt verschrikkelijk het ligt overal en ook veel op mijn dochtertje en i ...
Ja hier ook.. Ik maak altijd gelijk een vlecht bij thuiskomst anders blijf ik heel de dag met de stofzuiger in de weer. Ik heb al zoveel haar verloren dat ik denk ik gewoon een pruik had kunnen maken 😅

3 jaar geleden

Reactie op Shanin

Keratine CynaPlus® van Alline procap nemen, een pilletje 's morgens en eent ...
Waar haal je dit?

3 jaar geleden

Zaagbladpalmextract blokkeert het hormoon wat haaruitval veroorzaakt. Ook goed voor je blaas!

3 jaar geleden

Helaas het hoort erbij stomme hormonen.😅Ik zou niet zomaar allerlei supplementen gaan slikken zonder te weten waar je en te kort aan hebt.Dan kun je beter eerst bij je huisarts aankloppen voor en bloedonderzoek en daarna de tekorten aanvullen met losse vitamines.Anders ga je die dure dingen slikken die precies niks gaan doen, er zijn zelfs vitamines die je kunt overdoseren vitamine b bijvoorbeeld als je hier te veel van binnen krijgt kun je hier zelfs neurologische klachten van krijgen😓.goed je haar en hoofdhuid verzorgen met niet te agressieve producten gezond eten en afwachten zal mijn advies zijn kdoe met je mee😉.succes!😘

3 jaar geleden

Ps.Het kan zeker wel zo zijn hoor dat je tekort hebt aan vitamine b.Bloedprikken is de manier om daar dus achter te komen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Mijn kapster had niet verwacht dat ik haaruitval zou krijgen. Nu heb ik dat helaas toch gekregen. Maar zij wees mij er op dat ik ook recentelijk corona heb gehad en het ook hier van kan komen. Wie weet heeft 1 van jullie dat ook gehad.

3 jaar geleden

Reactie op Misssme

Mijn kapster had niet verwacht dat ik haaruitval zou krijgen. Nu heb ik dat ...
Ik heb inderdaad ook gehoord dat je van corona haaruitval krijgt ja 🤔 en ik heb ook corona gehad na mijn bevalling.. Maar haaruitval na zwangerschap heeft- na alles wat ik erover gelezen heb- meer te maken met het feit dat je haar in een andere groeifase terecht komt tijdens je zwangerschap door de hormonen. En na je zwangerschap verlies je eigenlijk alle haren die je tijdens je zwangerschap niet bent kwijt geraakt. Ik heb bijvoorbeeld amper haarverlies gehad tijdens mijn zwangerschap, maar het was tevens ook gestopt met groeien (ik verf het en had geen uitgroei meer). Denk dat het eerder een uitzondering is als je geen haaruitval krijgt na je bevalling.. en ik denk ook dat je er vrij weinig tegen kan doen :)

3 jaar geleden

Ik verlies momenteel ook meer haar dan de gemiddelde Ragdoll, gaat weer over volgens de kapster …

3 jaar geleden

Als het hormonaal is, dus door de bevalling, dan kan je er vrij weinig aan doen. Hoogstens je haar wat meer verwennen ☺️ bij mij is het van de een op de andere dag minder geworden. Heb ook covid gehad dus bij mij had het beide oorzaken kunnen zijn. Bij de kruidvat heb je haargummies, die werken bij mijn zusje (covid gerelateerd) heel goed