7 Reacties

4 jaar geleden

Jaa als je dochter net als mijn zoontje probeert der knuffels op te eten lijkt t me niet heel goed ofzo 馃槅 misschien n andere knuffel

4 jaar geleden

Ik weet niet hoeveel pluisjes de knuffel loslaat, maar tenzij het hele plukken zijn zou ik me er niet te druk om maken. Komt er wel weer onverteerd uit in de luier. Oncomfortabel en buik aanspannen kan ook door de variatie aan vast voedsel liggen die ze inmiddels waarschijnlijk krijgt? Als je je hier zo druk om maakt zou ik ook beginnen met het geven van een knuffel die niet zo pluist.

4 jaar geleden

Ik weet niet hoeveel pluisjes de knuffel loslaat, maar tenzij het hele pluk ...
Dat is het probleem. Een andere wil ze niet

4 jaar geleden

Dat is het probleem. Een andere wil ze niet
Oh jee, met 6 maanden al een lievelingsknuffel. Als je je echt zorgen maakt om het pluizen zou ik die knuffel toch echt laten verdwijnen en een aantal andere knuffels aanbieden. Ze is 6 maanden, dat lukt nu makkelijker dan over een half jaar. De tijd dat ze alles in de mond stoppen is nog lang niet voorbij.

4 jaar geleden

Oh jee, met 6 maanden al een lievelingsknuffel. Als je je echt zorgen maakt ...
Ja ik heb de assistent van de huisarts al aan de telefoon gehad en ze gaat even overleggen. Krijg vanmiddag antwoord in hoeverre het schadelijk kan zijn

3 jaar geleden

Ja ik heb de assistent van de huisarts al aan de telefoon gehad en ze gaat ...
En? Wat zei de huisarts gisteren? Ben heel benieuwd.

3 jaar geleden

En? Wat zei de huisarts gisteren? Ben heel benieuwd.
Voor tot nu kon het geen kwaad maar wijsheid was een andere te geven. Maar ze heeft nu een andere knuffel gekregen en ze viel moeilijk in slaap vannacht馃槄 hopelijk is ze snel aan deze gehecht