42 Reacties

4 jaar geleden

Bij ons ook vorige week met 37 weken, een pluk haar van een centimeter. Nog even afwachten of het idd om een haardos gaat of niet. 😂

4 jaar geleden

Toevallig zagen wij gisteren ook flink wat haartjes op de echo! Ben echt benieuwd! 😍

4 jaar geleden

Bij ons zag je het toevallig ook op de echo van 36 weken. Dat zag er echt heel grappig uit 😄 als het maar dan wel overal zit een niet aan 1 kant 🤣

4 jaar geleden

Bij ons wordt ook gezegd dat hij/zij een flinke haarbos zal hebben, we zullen het binnen 2 weken zien 🤣

4 jaar geleden

Beetje haar gezien met 31 weken ze vertelde dat het vanaf dan pas echt gaat groeien nu maandag 35 weken ben benieuwd straks volgende week een echo misschien kunnen we dan wat meer zien.

4 jaar geleden

Zo ver ik weet niet op de echo gezien maar mijn dochter had wel best wat haren bij de geboorte 😍

4 jaar geleden

Bij ons zag je met 26w al heel veel haar, super leuk 😍 ben ook benieuwd haha. Misschien als onze kleintjes geboren zijn ff updaten hier 🤣

4 jaar geleden

Schijnbaar schijnt mijn kindje ook haren te hebben. Mijn dochter had het ook en die kwam met een aardig koppie haar ter wereld en heeft nu ze drie is, prachtige lange lokken. Echt lang haar.

4 jaar geleden

Reactie op Djemena

Bij ons zag je het toevallig ook op de echo van 36 weken. Dat zag er echt h ...
Ja super grappig. Nou ik hoop inderdaad ook overal ja😂. Op deze screenshot zie je het wel echt verdeeld, maar we gaan het zien!

4 jaar geleden

Reactie op Ewichy

Bij ons zag je met 26w al heel veel haar, super leuk 😍 ben ook benieuwd ha ...
Dat is een goed plan, ben wel erg benieuwd! 🙊

4 jaar geleden

Bij ons was inderdaad op de echo ook haar te zien. Allemaal stekeltjes rondom schedel haha.

4 jaar geleden

Bij ons ook, echt schattig

4 jaar geleden

Hier ook flink wat haren zichtbaar, haha. Ben heel benieuwd 🥰🥰

4 jaar geleden

Wat gaaaaf!!!😍 Ik ga het woensdag met de 38weken controle ook vragen! Mijn vriend heeft vrij dun haar en is lang kaal geweest als baby/dreumes, dus denk niet dat die van ons zo'n lekkere kuif heeft hahaha🤭

4 jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Wat gaaaaf!!!😍 Ik ga het woensdag met de 38weken controle ook vragen! Mijn ...
Haha dat zegt niets, mijn man en ik zijn beide lang kaal geweest en toch zien ze veel haar bij onze baby op echo 🙈

4 jaar geleden

Bij ons eerste kindje zag je het ook erg goed op de echo en ze werd geboren met een mooie bos haar. Daarna nooit uitgevallen en nog altijd prachtig haar (ondertussen wel blond geworden).

4 jaar geleden

Reactie op Lindsay92

Haha dat zegt niets, mijn man en ik zijn beide lang kaal geweest en toch zi ...
Bij ons dus hetzelfde. Wij hadden als baby ook geen/weinig haar, dus ik stond er ook van te kijken dat het zo goed op de echo te zien was 😂

4 jaar geleden

Ja hier met 29 weken al haar te zien! Ondertussen bijna 39 week dus kom er snel genoeg achter hoop ik, wat voor haardos ze heeft 😂

4 jaar geleden

Reactie op RianneS88

Bij ons eerste kindje zag je het ook erg goed op de echo en ze werd geboren ...
Prachtig 😍

4 jaar geleden

Reactie op Lindsay92

Haha dat zegt niets, mijn man en ik zijn beide lang kaal geweest en toch zi ...
Oooooh dat geeft hoop hahahah🤣