Is dit herkenbaar voor jullie?
Op de dagen dat ik en mijn zoontje de hele dag samen zijn hoor ik echt minimaal 100x 'mamaaaaa'
Als het dan nog gevolgd wordt met een vraag of opmerking zou ik het stuk minder erg vinden.
Maar het is dus echt alleen 'mamaaaa'
Maakt ook niet uit hoe ik er op reageer, het gaat de hele dag door😑
Heb jij mazzel, ik hoor het minstens 300x per dag 😂
Het is nog net niet geëscaleerd dat elke zin begint en eindigt met mama.
Denk dat het bij de leeftijd hoort, merk dat ze aan de ene kant zichzelf een grote meid vind die mij niet nodig heeft en aan de andere kant is ze mega afhankelijk en is alles mama.
Hebben we toch iets heel goeds gedaan als we de meest belangrijke persingen in hun leven zijn 😁
Heb jij mazzel, ik hoor het minstens 300x per dag 😂
Het is nog net niet ge ...
Jaa, dat wel🤭🥰
Maar soms zou ik willen dat er iets meer achteraan komt😂
Als hij nou vragen stelt of opmerkingen maakt of weet ik het wat, zou het minder erg zijn😅🙈
hahahah hier komen er juist vragen achteraan maar zoveel om gek van te worden. Mama mag ik snoepje of een ijsje of een koekje. Mama mag ik yakult. Mama kom eens kijken. Mama waar is papa. Mama moet jij werken.
Hier is het de hele dag papa. Papa mag niet de kamer uit, papa mag niet alleen plassen, papa mag niet koken. Papa moet altijd en elke dag met de peuter bezig zijn.
Mama is hier ja, toevallig een persoon die hoor ook woont en voor de baby mag zorgen.