18 Reacties

2 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/eve-kids-heupdrager-baby-en-peuter-heupzitje-draagzak-zwart-leer/9300000023487579/?s2a=
Win hebben deze, echt super tevreden mee.

2 jaar geleden
Ik heb ook de wildride. Vind hem ideaal! Uiteraard is het nog altijd zwaar, maar dat zal je met elke drager hebben. Er hangt sowieso een dreumes van +/- 10kg aan.
Ik vind hem vooral fijn omdat hij er stevig in hangt en ik beide handen vrij heb. Zo kan ik toch dingen doen, terwijl ik hem meedraag. Heb hem recent ook naar de Efteling meegenomen en is echt een uitkomst in de wachtrijen 👌🏻
Of als ik hem snel even uit de auto meeneem naar de bakker 👌🏻 ik zou niet anders meer willen!

2 jaar geleden
Reactie op carma19
Ik heb ook de wildride. Vind hem ideaal! Uiteraard is het nog altijd zwaar, ...
Hoi!
Ik heb deze toevallig van de week binnen gekregen en ik vind het lastig om mijn zoontje er goed in te krijgen, als in stevig. Misschien heb ik hem te laag op m’n heup zitten, maar ik kan hem niet “hoger” zetten omdat hij bij mij al op zijn strakst zit 😕
Misschien heb jij tips voor me?
Hij lijkt me inderdaad heel handig, daarom had ik hem ook besteld.

2 jaar geleden
https://www.mamaloes.nl/zaffiro-hug-me-graphite-leaves-draagdoek-n16-7862
Ik heb deze unit!
Maar op de foto's dragen ze de doek helemaal over de schouders van het kind, bij mijn zoon trek ik hem tot ongeveer zn oksels. Kan allebei mn handen los gebruiken en hij hangt super stabiel.
Het is even instellen en dan hoef je hem niet los te maken :) gooi m altijd om mij heen en dan til ik mijn zoon er in. Even goed om zn bips doen en klaar :)
Ik vind dit zelf heel licht dragen, hij zit dicht op mn lichaam en ik hoef minimaal naar de zijkant te buigen om te corrigeren.
Plus hij is niet achterlijk duur en te lang te gebruiken tot hij jaren ouder is.
Enige is dat je even door moet hebben hoe het geknoopt moet zitten, daarna is het een piece of cake ^_^

2 jaar geleden
Reactie op sn1993
Hoi!
Ik heb deze toevallig van de week binnen gekregen en ik vind het last ...
Ik zet hem op z’n ruimst en hang hem om. Dan til ik de kleine op en hang ik hem erin. Zorg dat de doek goed over hem heen zit qua billen. En trek hem aan. Dan zit hij gelijk strak tegen mij aan en hij hangt echt boven mijn heupen. Dus meer in m’n zij. Hij “hangt” dan echt redelijk hoog.
Ik doe het dus niet zoals het filmpje, waar die man zo’n kindje vanuit staan erin stopt. Maar ik til hem zelf op en laat hem er van bovenaf in zakken.
(Deze foto was van november. Toen was hij 11 maanden)

2 jaar geleden
Bekijk Baby Castle Heupdrager - Heupzitje voor Baby's en Peuters - Baby Draagzak - Ergonomisch - Beige op: https://www.bol.com/nl/p/baby-castle-heupdrager-heupzitje-voor-baby-s-peuters-baby-draagzak-ergonomisch-beige/9300000121943184?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Deze heb ik. Heel handig voor langere wandelingen enzo, maar thuis vind ik het wel gedoe als ik mn dochter alleen even vasthoud en dan weer neer zet heeft het geen zin. Dus tenzij je langere periodes met je kindje op de heup loopt heeft het aan en uit doen niet veel zin

2 jaar geleden
Reactie op carma19
Ik zet hem op z’n ruimst en hang hem om. Dan til ik de kleine op en hang ik ...

Ik doe het ook op die manier. Vind ik het een handige manier en je kan hem dan nog goed aantrekken. Ik heb wel echt het gevoel dat hij veilig zit en ik heb mijn hand(en) vrij. Top.