22 Reacties

één jaar geleden

Hier al een tijdje niet meer, behalve als ze echt heel moe is

één jaar geleden

Hier 1 a 1,5 uur

één jaar geleden

Hier vaak nog 2 uur soms zelfs 3. Meeste kinderen zijn tussen de 2,5 en 3,5 als ze niet meer slapen smiddags. (Werk op het kinderdagverblijf)

één jaar geleden

Hier minimaal 3 kwartier en soms wel 2,5 uur.

één jaar geleden

Hier rustig nog iets tussen de 2 à 3 uur.. Hij slaapt ook 's nachts goed, dus hij zal t wel nodig hebben..

één jaar geleden

Hier als hij thuis is of bij mijn schoonouders in principe niet. Op het kdv slaapt hij maximaal 1 uur.

één jaar geleden

Ons zoontje gaat om 12.30/13.00 naar bed toe en die moet ik eigenlijk altijd wakker maken om 15.00/15.15. op kinderopvang slaapt die van 13.00 tot 14.30 en word dan wakker gemaakt

één jaar geleden

Hier slaapt ze meestal 2,5 uur. Soms halfuurtje korter of langer.

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt 4 uren

één jaar geleden

Hier meestal 2.5 u thuis

één jaar geleden

Hier een uur tot max 1,5 uur. Uitschieters van 2 uur, maar die komen bijna niet voor

één jaar geleden

Reactie op Logootje

Hier minimaal 3 kwartier en soms wel 2,5 uur.
Vandaag heeft ie niet geslapen…dus ik vrees dat het einde in zicht is van de middagdut

één jaar geleden

Hier slaapt ze altijd 2 a 2,5 uur en dan maken we haar wakker omdat ze anders snachts/smorgens heel vroeg begint te spoken. Meestal ongeveer van 12.30 tot 14.30 a 15.00.

één jaar geleden

Hier afgebouwd naar 1 a 1.5 uur ivm snachts spoken. En als hij smorgens erg laat wakker is zoals het weekend pas 10 uur dan helemaal geen middagdutje

één jaar geleden

Hier komt het helaas steeds vaker voor dat ze niet wil slapen. Gisteren ook niet, hebben der anderhalf uur op bed gehad maar helaas niet slapen... ben een beetje bang dat we er naar toe gaan ene dag wel andere niet want nu ligt ze wel lekker te slapen (was ook zo vertrokken)

één jaar geleden

Mijn zoontje slaapt nog altijd 1.5 tot 2 uur tussen de middag en is ook altijd binnen een paar minuten vertrokken nadat ik hem in bed heb gelegd!

één jaar geleden

2 jarige hier die v. 19.30 t/m 8 slaapt. Overdag een middagdut van 12.30 tot 14.30 a 15.00. In slaap komen in de avond wordt lastiger nu dus twijfel of ik de middagdut moet inkorten :) 2jr en 2 maanden geen middagdut lijkt mij ook wat jong maar kan soms dus blijkbaar voorkomen :)

één jaar geleden

Mijn zoon vandaag 2 jaar slaapt nog 2 uur smiddags. Elk kindje is anders, de ene slaapt nu al niet meer en de ander nog wel. Ik denk dat je kindje het vanzelf laat merken als het middagslaapje niet meer nodig is. 😄

één jaar geleden

Op het kinderdagverblijf slaapt ze niet of heel kort sinds een paar weken. Thuis slaapt ze vaak wel 1,5 uur/2 uur.

één jaar geleden

Ons zoontje, bijna 2, doet niet altijd meer een middagdutje. Wij bekijken het per dag😊 Als hij wel slaapt is het gemiddelde 1,5 uur.