Hoe lang slapen jullie kindjes smiddags?
Daarnaast per wanneer doet een kindje geen middagdutje meer? Mijn ma zei dat wij dat al deden met 2 jaar en 2 maanden, maar dat klinkt mij wat vroeg?
Ons zoontje gaat om 12.30/13.00 naar bed toe en die moet ik eigenlijk altijd wakker maken om 15.00/15.15. op kinderopvang slaapt die van 13.00 tot 14.30 en word dan wakker gemaakt
Hier slaapt ze altijd 2 a 2,5 uur en dan maken we haar wakker omdat ze anders snachts/smorgens heel vroeg begint te spoken. Meestal ongeveer van 12.30 tot 14.30 a 15.00.
Hier komt het helaas steeds vaker voor dat ze niet wil slapen. Gisteren ook niet, hebben der anderhalf uur op bed gehad maar helaas niet slapen... ben een beetje bang dat we er naar toe gaan ene dag wel andere niet want nu ligt ze wel lekker te slapen (was ook zo vertrokken)
2 jarige hier die v. 19.30 t/m 8 slaapt. Overdag een middagdut van 12.30 tot 14.30 a 15.00.
In slaap komen in de avond wordt lastiger nu dus twijfel of ik de middagdut moet inkorten :)
2jr en 2 maanden geen middagdut lijkt mij ook wat jong maar kan soms dus blijkbaar voorkomen :)
Mijn zoon vandaag 2 jaar slaapt nog 2 uur smiddags. Elk kindje is anders, de ene slaapt nu al niet meer en de ander nog wel. Ik denk dat je kindje het vanzelf laat merken als het middagslaapje niet meer nodig is. 😄