Ik heb gisteren een keizersnede gehad en gisteren en vandaag een trombose spuit gekregen (wat een rot spuit trouwens). Zijn hier meer mama's die een keizersnede hebben gehad en hoe lang moeten/moesten jullie doorgaan met het zetten van trombose spuiten?
2x een spuit gehad, 1 per dag. Daarna moest ik van de verpleging proberen te gaan staan enz dus denk dat je het krijgt tot je weer in beweging komt. Dan stimuleert je lichaam je bloedsomloop in je benen ook weer beter zelf natuurlijk
Interessant... Ik ben 3 dagen in het ziekenhuis geweest, 2 spuiten gehad (avond) en moet nog 8 keer zelf spuiten... Terwijl ik echt wel redelijk op de been ben. Wat een grote verschillen zeg
Ik heb ze op 1e en 2e dag gehad, bij mij is de katheter ook op 1e dag verwijderd dus ik liep de avond na de keizersnede al zelf naar het toilet en heb me de dag erna zelf gedoucht.
Dat ligt erg aan de dagen voordat de kleine er was, heb je toen alleen maar/veel moeten of kunnen liggen? Dan kan het zo zijn dat je 6 weken moet spuiten.