18 Reacties

3 jaar geleden

Heb er 2 a 3 gehad Ligt denk ook aan hoe snel je staat en zelf na wc gaat.

3 jaar geleden

2 dagen een trombose spuiten gehad, daarna niet meer

3 jaar geleden

2x een spuit gehad, 1 per dag. Daarna moest ik van de verpleging proberen te gaan staan enz dus denk dat je het krijgt tot je weer in beweging komt. Dan stimuleert je lichaam je bloedsomloop in je benen ook weer beter zelf natuurlijk

3 jaar geleden

Ik kreeg ze zolang ik in het ziekenhuis verbleef. Ben er 3 nachten geweest, ook drie spuiten gehad dus!

3 jaar geleden

Interessant... Ik ben 3 dagen in het ziekenhuis geweest, 2 spuiten gehad (avond) en moet nog 8 keer zelf spuiten... Terwijl ik echt wel redelijk op de been ben. Wat een grote verschillen zeg

3 jaar geleden

Ik heb ze op 1e en 2e dag gehad, bij mij is de katheter ook op 1e dag verwijderd dus ik liep de avond na de keizersnede al zelf naar het toilet en heb me de dag erna zelf gedoucht.

3 jaar geleden

Reactie op 2021November

Ik kreeg ze zolang ik in het ziekenhuis verbleef. Ben er 3 nachten geweest, ...
Precies dit ja. TS, ben je niet meer in het ziekenhuis??

3 jaar geleden

Zolang ik in het ziekenhuis was ☺️ 3 keer in mijn geval

3 jaar geleden

Ik heb 2x een spuit gehad. Inderdaad zolang ik in het ziekenhuis was. Moest de volgende dag, dag na de keizersnede, al weer uit bed en douche

3 jaar geleden

1 keer op de eerste dag, volgende ochtend naar huis

3 jaar geleden

Ik 6 week

3 jaar geleden

Na keizersnede 1 nacht (2dgn) in ziekenhuis geweest en geen trombose prik gehad. Tijdens mijn vorige keizersnede 1,5 jr geleden wel 1x een prik gehad

3 jaar geleden

Ik heb een ongeplande keizersnede gehad. Moet in totaal 10 dagen spuiten.

3 jaar geleden

Dat ligt erg aan de dagen voordat de kleine er was, heb je toen alleen maar/veel moeten of kunnen liggen? Dan kan het zo zijn dat je 6 weken moet spuiten.

3 jaar geleden

Bij mij waren het uiteindelijk alleen de avonden (2) in het ziekenhuis.

3 jaar geleden

Bij mij alleen in het ziekenhuis. 2 prikken gehad.

3 jaar geleden

Zodra ik na de keizersnede mijn bed uit kon, dat moest op de tweede dag, waren de trombose spuiten overbodig.