10 Reacties

4 jaar geleden

Erg groot, je bent namelijk extra vruchtbaar de eerste weken na de bevalling.

4 jaar geleden

Een vriendin van mij is 6 weken na de bevalling weer zwanger geraakt nadat ze onveilige seks hadden gehad en hij ook voor het zingen de kerk uit ging. Mits je niet nu al een tweede wil zou ik er wel een beetje mee oppassen haha

4 jaar geleden

Geef je borstvoeding? Dan kan het namelijk heel lang duren voordat je weer ongesteld wordt en als je het eenmaal bent geworden,kan het ook heel onregelmatig zijn. Bij flesvoeding ben je vaak snel weer vruchtbaar. En na een zwangerschap schijn je heel vruchtbaar te kunnen zijn.
Een vriendin van mij is 6 weken na de bevalling weer zwanger geraakt nadat ...
Een tweede willen wij zeker dus als het zo is uiteraard zeer welkom 🤗 echter staat het nu nog niet bewust op de planning 🤭

Reactie op DdR

Geef je borstvoeding? Dan kan het namelijk heel lang duren voordat je weer ...
Ik geef flesvoeding dus dat gaat niet op. Ook ben ik volgens de gynaecoloog al ongesteld geweest direct na het vloeien. Rond 6 weken na de bevalling. Mijn cyclus voor de zwangerschap was +/- 28 dagen het is natuurlijk nu de vraag of dit weer zo is. Onze zoon is nu 8 weken en 3 dagen oud.

4 jaar geleden

Reactie op Moedervanbijna2(b)engeltjes

Ik geef flesvoeding dus dat gaat niet op. Ook ben ik volgens de gynaecoloog ...
Dan zou je nu misschien wel vruchtbaar kunnen zijn. Als je voorlopig nog geen tweede wilt , zou ik voorzichtig zijn😊

4 jaar geleden

Reactie op Moedervanbijna2(b)engeltjes

Een tweede willen wij zeker dus als het zo is uiteraard zeer welkom 🤗 echt ...
Haha ja snap ik helemaal, dan zou ik zeggen geniet er lekker van hahaha! 😘

Reactie op DdR

Dan zou je nu misschien wel vruchtbaar kunnen zijn. Als je voorlopig nog ge ...
Een tweede willen we zeker maar nu nog niet 🤭 toch maar even goed met mijn man er over hebben. Maar als het wel zo is, is het uiteraard zeer welkom 🤗 we hebben het er zelfs al over gehad wat als het nu wel weer raak is. Mijn eerste zwangerschap was ook erg snel namelijk!
Haha ja snap ik helemaal, dan zou ik zeggen geniet er lekker van hahaha! 😘 ...
Dank je wel haha 😘
En wanneer zou ik eventueel een test kunnen doen als je nog niet je “nieuwe” cyclus weet?