18 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook 2 ondertanden en nu 1 hoektand

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft dit precies zo! Eerst 2 onderste middel tandjes en nu ook de 2 hoek tanden die boven als eerste doorgekomen zijn!

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft 1 snijtand boven en krijgt nu ook twee hoektandjes. Het lijkt mij niet belemmerend eigenlijk. Onder krijgt hij ook 2 tandjes. Vind het vooral sneu dat hij nu 4 tanden tegelijk krijgt. Merk dat hij er best wat last van heeft.

3 jaar geleden

Hier ook al ondertanden en nu komen de hoektanden erdoor.

3 jaar geleden

Hier ook precies het zelfde

3 jaar geleden

Hier precies zo! Al lijkt hij er 4 tegelijk te krijgen

3 jaar geleden

Hoi! Onze zoon heeft onder 2 tanden. 2 weken geleden kwam zijn middelste snijtand linksboven door en vorige week ook zijn linker snijtand linksboven. Rechts lijkt zijn rechter snijstand ook door te komen 馃Ψ馃ゲ

3 jaar geleden

Onze knul kreeg ze boven alle 4 tegelijk 馃ゲ Ik denk dat het voor het gebit zelf niet zoveel uitmaakt hoor. De echte snijtanden komen pas wat later.

3 jaar geleden

Hier ook. Ze groeide heel snel net Dracula 馃ぃ Inmiddels heeft ze al 8 tandjes en zijn de voorste tanden al net zo lang als de hoektanden

3 jaar geleden

Hier precies het zelfde. Ik noem haar nu perforator 馃槀

3 jaar geleden

Was bij mijn dochter ook, maar die kreeg toen boven 4 tegelijk

3 jaar geleden

Hoii! Even vanuit een tandarts (m鈥檔 vriend). Het is heel normaal dat het verschillend doorkomt. Geen zorgen.

3 jaar geleden

Reactie op elinel95

Hier precies het zelfde. Ik noem haar nu perforator 馃槀
Hahahaha hier heb ik heel hard om gelachen馃槀

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft 1 snijtand boven en krijgt nu ook twee hoektandjes. Het ...
Liever veel in 1x dan voor ieder tandje apart ellende 馃槈馃檲 Ik vond het juist fijn dat het er bij mijn dochter toen 4 tegelijk waren 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Assie-07

Liever veel in 1x dan voor ieder tandje apart ellende 馃槈馃檲 Ik vond het juis ...
Ja dat wel hebben we de ellende in 1 keer. Al blijft het sneu om te zien hoeveel last hij heeft.

3 jaar geleden

De tandjes die op jouw foto doorkomen zijn niet de hoektanden maar de buitenste snijtanden. Dus daarnaast zitten pas de hoektanden. Bij mijn zoon en dochter ging het ook precies zo!

3 jaar geleden

Reactie op Mama-1989

Hier precies zo! Al lijkt hij er 4 tegelijk te krijgen
Ons zoontje had eerst zn 2 ondertandjes en toen kwamen deze 4 ook tegelijk.

3 jaar geleden

Hier ook!! Het word een kleine dracula馃馃ぃ馃槏