10 Reacties

2 maanden geleden

Ik smeer de borst in met een soort balsem dat mag voor kinderen van 2 jaar en ik zet een gesneden ajuin onder zijn bedje. Dit helpt meestal heel goed 😊

2 maanden geleden

Kan het zijn dat ze een longontsteking heeft? Onze dochter had dit ook afgelopen nacht van zaterdag op zondag. We zijn afgelopen zondag naar de huisartsenpost gegaan en idd longontsteking. We hebben een antibioticakuur van drie dagen gekregen en een puffertje. Ze begint er nu aardig doorheen te komen.

2 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook enkele weken gehad. Ze werd uiteindelijk ook ziek met hoge koorts. Ze bleek een luchtweginfectie te hebben. Ik ventileerde haar slaapkamer goed, gaf paracetamol, en op advies van de dokter gaf ik haar voor het slapen tijmsiroop. Dat hielp heel goed hier.

2 maanden geleden

Het helpt ook om iets onder het matrasje te leggen bij het hoofdeinde, ik heb wat handdoeken onder het matras gelegd zodat het hoofdeinde wat omhoog komt en sindsdien hoest mijn dochter niet meer, mijn dochter moest met name hoesten als ze in bed lag.

2 maanden geleden

Onze zoon slaapt al 2 jaar met 2 planken onder de hoofdeind poten van zijn bed. Dus wat schuin. Hij heeft een luchtweginfectie al 2 weken, met dubbele oorontsteking erbij inmiddels. Hoestdrankje, tussikind druppels , neusspray en een Salbutamol pufje. Nu begint het de goede kant op te gaan met dat pufje. Je kan daarom vragem bij de Ha, wellicht krijg je het ook. Lost het slijm meer op, en maakt minder benauwd.

één maand geleden

Bedankt voor alle reacties, we gaan het een en andere proberen!

één maand geleden

Reactie op Soon Kook

Bedankt voor alle reacties, we gaan het een en andere proberen!
Hoe gaat het nu? Mijn zoontje is er na 2 hele slechte weken weer bovenop gelukkig 🙌🏼

15 dagen geleden

Reactie op KItty Goldewijk

Hoe gaat het nu? Mijn zoontje is er na 2 hele slechte weken weer bovenop ge ...
Het gaat nu goed! Heeft even geduurd, maar vanzelf over gegaan.