46 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij was ze 225 gr maar had bij de 19 weken de echo al!

4 jaar geleden

Bij mij was ze 330 graag geschat en oeps de cm weet ik niet meer 😂

4 jaar geleden

Reactie op Fr-angelique

Bij mij was ze 330 graag geschat en oeps de cm weet ik niet meer 😂
Gram bedoelde ik

4 jaar geleden

Geen idee hoeveel gram bij mij.. is niet gezegd. Ik had de 20 weken echo ook met 19 weken en bij mij was hij 25 cm.

4 jaar geleden

23 cm en 356 gr met 19+4 weken gehad

4 jaar geleden

20weken 28cm en 400 gram,alles beetje boven de curve

4 jaar geleden

Ik heb geen idee, is ons niet verteld...😬 Heb alleen gekeken naar alle metingen die hij deed en of de GA dan wel tussen de 19 en 20 weken viel en dat was allemaal prima. Ik geloof dat alles dusdanig prima was, dat hij dus niet eens van kruin tot stuit of kop tot teen heeft gemeten😂

4 jaar geleden

Ik had hem met 19 weken, ze woog 265gr. Lengte staat er niet bij.

4 jaar geleden

Ik heb vanavond een 20weken echo gehad. 19+4, schatting op 300gram maar de lengte niet gehoord 😎 zal het m’n volgende afspraak bij de verloskundige eens navragen. Alles was keurig gemiddeld en alles zag er prachtig uit. Pak van mijn hart. 🙃
302 gram en lengte weet ik zo niet meer was in ieder geval goed 😊 20 weken echo gehad met 19+1 en nu 20+4

4 jaar geleden

Reactie op ybg

23 cm en 356 gr met 19+4 weken gehad
Bij mij exacht hetzelfde toevallig haha, ik was 19 weken precies

4 jaar geleden

Ik ben met precies 19 weken geweest, toen was ze 275 gram. Ze meten de lengte niet altijd, vrouw zei bij ons ongv. 23 cm.

4 jaar geleden

19+2 gehad.. 257 gram, beetje onder het gemiddelde.

4 jaar geleden

Gister 20 weken echo gehad, met 20+5 weken. Hij woog 367 of 376 gram, een van de twee maar weet het niet meer zeker. En lengte heeft ze niet duidelijk aagegeven, maar ik dacht zelf 23 cm gezien te hebben

4 jaar geleden

Gisteren met precies 19 weken de echo gehad. Ze was 267 gram. Lengte hebben ze niet gemeten, alleen het hoofdje, buikje en bovenbeentje en dat was allemaal prima!

4 jaar geleden

Ik met 19 weken 250 gram. Volgens VK iets onder het gemiddelde, ik ben alleen tijdens de termijn 2 a 3 dagen vooruit gezet. Dus ik zelf denk gewoon 'prima' op schema. Wat is het gemiddelde eigenlijk?

4 jaar geleden

20 wk, +- 25 cm (niet heel goed te meten), 311 gram. Mooi gemiddeld zei ze.

4 jaar geleden

Mijn mannetje was bij een termijn van precies 19 weken 25 cm en 260 gram. Net iets onder het gemiddelde (p44)

4 jaar geleden

Reactie op Lijn234

Mijn mannetje was bij een termijn van precies 19 weken 25 cm en 260 gram. N ...
Wat betekent p44? Ik zie bij meerdere reacties die p voorbij komen, maar heb daar nog nooit van gehoord..😅

4 jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Wat betekent p44? Ik zie bij meerdere reacties die p voorbij komen, maar he ...
P50 is het gemiddelde: 50% van de baby’s is kleiner dan dit gewicht en 50% is even zwaar of zwaarder dan dit gewicht. Mijn baby zit op p44 dat betekent dat 44% van de baby’s kleiner/lichter is dan die van mij (bij dezelfde termijn) en 56% is groter/zwaarder dan mijn baby.