7 Reacties
3 jaar geleden
Gewoon je eigen ding doen en een andere keer wat doen met je broer of je stuurt hem een kaartje met iets leuks via greetz of iets in die richting. Je hebt je eigen gezin en je eigen bezigheden, anderen mogen niet van jou verwachten dat je altijd maar klaar staat wanneer hun dat willen. Je broer zou het echt wel snappen en het is tenslotte zijn verjaardag en niet die van je ouders, die zullen denk ik minder begripvol zijn maar je kan niet altijd maar ja en amen blijven zeggen als je al weinig tijd hebt voor jezelf.
3 jaar geleden
En volgend jaar ga je weer wel; soms valt er gewoon even niets te regelen en van een vriendinnenweekend moet je ook genieten. Mijn man had avonddienst in 't weekend dat ik vriendinnenweekend had. Baby kon bij mijn ouders, helemaal geregeld.
Kaartje + eventueel cadeautje opsturen en enjoy. Kom je later nog een keer op een rustiger moment om te feliciteren.
Ik zou zeggen: Jammer dan, jij bent ook belangrijk!
3 jaar geleden
Ik hou rekening met de verjaardagen in de familie, dat zijn er ook alweer 14 op een jaar, ik kan wel inschatten wanneer deze feestjes zullen vallen. Meestal is dit in het weekend rond de verjaardag zelf. Dat weekend hou ik dan bezet voor verjaardagen ook als er nog niets 'officieel' vastligt. Maar het is maar hoe je het zelf bekijkt en wat je belangrijker vindt. Persoonlijke keuze waarbij er mijns inziens geen goed of slecht is 😉
3 jaar geleden
Bij ons is het zo dat we naar elkaars verjaardagen gaan, maar ik plan er geen vakanties omheen. Als ik op vakantie ben, kom ik een andere keer. En zo komt het ook wel eens voor dat mensen weg zijn, terwijl ik jarig ben. Tja lig er echt niet wakker van.
3 jaar geleden
Poeh lijkt me best beklemmend 😵💫 Mijn eigen fam is heel relaxt, ben je er wel dan heel leuk ben je er niet volgende keer beter. Zo staan wij er zelf ook in. Schoonfamilie is daarin iets moeilijker maar heb voor mijzelf al lange tijd geleden besloten dat ik mijn eigen koers vaar. Denk als je het zelf gewoon heel luchtig brengt het ook niet zo’n probleem zal zijn als jij het nu misschien in je hoofd hebt. Idd een leuk kaartje sturen oid.