18 Reacties
4 jaar geleden
Hoi! Wij geven alle flessen tussen 07:00 en 19:00 beneden in de woonkamer. Om 18:30 krijgt ze de fles, 19:00/19:30 slaapritueel en bedtijd. Rond 22:00 krijgt ze dan nog in het donker in haar kamer een kleine fles, daarna slaapt ze door.
4 jaar geleden
Hier nu toevallig om 17:30 " laatste" fles en nu net naar bed toe. Dan kan het zomaar zijn dat hij 1 uurtje slaapt en erna gewoon nog 2 uur wakker is. Maar hou wel aan meestal tussen 23 n 00 uur nog een fles en dan komt hij vaak maar 1x per nacht rond 4/5 uur. En dan slaapt hij vaak gewoon tot 7/8 uur weer. En dan de 4 en 8 uur fles maar 150cc ipv 180.
Dus beetje verschoven ritme nog. Alleen met dinsdag dagopvang dan krijgt hij om 7 uur wel volledige fles en kijk ik was hij op wilt.
4 jaar geleden
Hi! Mijn meisje krijgt tussen 20:00-2100 haar laatste flesje en slaapt sinds een week door tot 6/7 uur.
Ik geef de helft van de fles beneden(waar ze voor die tijd toch al is)
Halverwege gaan we naar boven om te verschonen en pyjama aan te doen.. de tweede helft van haar fles geef ik gezellig bij ons op bed waarna we nog een kwartiertje knuffelen 🥰
Hierna breng ik haar naar dr eigen kamertje en stop ik dr lekker in
4 jaar geleden
Hi! Mijn meisje krijgt tussen 20:00-2100 haar laatste flesje en slaapt sinds een week door tot 6/7 uur.
Ik geef de helft van de fles beneden(waar ze voor die tijd toch al is)
Halverwege gaan we naar boven om te verschonen en pyjama aan te doen.. de tweede helft van haar fles geef ik gezellig bij ons op bed waarna we nog een kwartiertje knuffelen 🥰
Hierna breng ik haar naar dr eigen kamertje en stop ik dr lekker in
4 jaar geleden
Ik moet me dochter altijd wakker maken voor de laatste fles tussen 23:00 en 00:00 uur. Ik verschoon haar dan in haar slaapzak en geef deze fles altijd in stilte in me slaapkamer op bed. Als de fles op is probeer ik een boertje (lukt niet altijd) en dan op bed. Het moment dat ik haar wakker maak en dat ze weer op bed ligt is ongeveer een halfuurtje.
Ik ben nu langzaam aan steeds een flesje meer aan het ophogen en wil binnenkort proberen om die laatste fles weg te laten als ze 4 flesjes van 180+6 drinkt.
4 jaar geleden
Laatste fles rond 19:30 op de bank duurt 30min, dan een half uur intensief spelen, badje, pyjama aan, speen in, white noise aan en in de slaapzak en meestal vertrekt hij meteen, soms nog 1x terug. En sinds een week slaapt hij dan tot 06:00 😱 ben elke ochtend weer zo enorm dankbaar want daarvoor was het elke 3 uur feest en weet ook dat het morgen zo weer anders kan zijn
4 jaar geleden
Reactie op Kim0603
Doe je elke avond het badje?
Ja maar zijn huidje kan dit goed aan. Smeer hem elke avond goed in met olie en doe het niet langer dan 5 min. Werkt echt geweldig
4 jaar geleden
Ik geef al zn flesjes in de woonkamer vind dit zelf het makkelijkste. De laatste en eerste fles doe ik wel in de donker alleen klein lampje en zo weinig mogelijk prikkels. Hij drinkt tussen 20-21u laatste fles van 150 + 5 en slaapt door tot 7-8u 😊
4 jaar geleden
Reactie op Kim0603
En hoeveel flesjes heb je dan gehad op n dag?
Ik zag je vorige bericht, wij geven 4x 180+6 op een dag en hij slaat van 21:00 tot 06:00. Fles rond 7:00 11:00 15:00 19:00
4 jaar geleden
Reactie op Kim0603
En hoeveel flesjes heb je dan gehad op n dag?
Ik heb 5 flesjes per dag. Rond 7-8u 10-11u, 13-14u, 16-17u, 19-21u. Ik laat hem meestal zelf komen maar maak dat hij niet langer dan 3 a 4u tussen laat overdag
4 jaar geleden
Na de laatste fles slaapt hij gelijk, dus 18:30 fles, 19:00 leggen we hem in bed en slaapt hij verder. We geven de fles gewoon beneden. Het enige verschil is dat hij dan een slaapzak aan heeft.
4 jaar geleden
Hij krijgt om 18.15/18.30 de fles voor het slapen, deze geven wij boven bij ons op de slaapkamer. Doen dan nog een verhaaltje voorlezen en even knuffelen en vaak ligt hij dan tussen 18.45/19.00 in bed. Om 23.00 maken wij hem nog wakker voor een fles en die geven wij ook bij ons op de slaapkamer met een klein lampje aan. Hij gaat dan gelijk weer naar bed als hij deze op heeft.