5 Reacties
2 maanden geleden
Grappig, onze dochter wordt 12 december 3 en wij zijn ook vorige week gestart met groot bed ( en dus ook met kussen). Ze voelt zich helemaal de grote meid. Nadeel is wel dat ze nu ineens haar middagslaapje ( die meestal 2 uur duurde) ineens overslaat. Hoe gaat dat bij jullie? Ik maak me eigenlijk helemaal geen zorgen over ademhalen, misschien ook omdat altijd als ik binnenkom ze op haar rug ligt of op haar buik, billen in de lucht en hoofd opzij. We hebben geen camera. Gelukkig weet je wel dat het ongevaarlijk is, hopelijk voelt het ook snel zo :)
2 maanden geleden
Reactie op Janneke153
Grappig, onze dochter wordt 12 december 3 en wij zijn ook vorige week gesta ...
Ik heb toch haar kussen weggehaald voor mijn eigen gemoedsrust. Ze heeft er niet meer naar gevragen dus ik hou het eventjes zo 😅 Onze dochter slaapt nog steeds ongeveer 2 uurtjes in de middag, dus ik denk niet dat het aan het nieuwe bed ligt. Waarschijnlijk de overgangsfase dat ze straks in de middag niet meer hoeft te slapen 🤭
2 maanden geleden
Mijn zoontje slaapt al sinds hij 1,5 is met een hoofdkussen. Hij was toen zo mega verkouden en dit hielp enorm met z'n hoofdje net iets hoger. Ik heb toen een soort aerosleep kussen gekocht dus dan kan er eigenlijk niet zoveel mee gebeuren. Hij slaapt er nog steeds heerlijk op!