11 Reacties

4 jaar geleden

Ik had het pas met een vriendin erover.. hoe doe je het met een kleintje op vakantie als ze nog dutjes moeten doen? Want je kunt de kleine natuurlijk niet alleen laten in de kamer. Iemand ervaring?

4 jaar geleden

Reactie op Kim0603

Ik had het pas met een vriendin erover.. hoe doe je het met een kleintje op ...
Babyfoon?

4 jaar geleden

Reactie op Kim0603

Ik heb hier geen ervaring mee maar indd misschien babyfoon. Of gewoon lekker op een strandbedje? Of in de kinderwagen? Of je gaat gewoon lekker mee en doet een powernapje mee op de kamer

4 jaar geleden

Reactie op Cinthinee

Babyfoon?
Een babyfoon heeft toch niet overal bereik, vooral niet als je in een hotelkamer zit

4 jaar geleden

Reactie op Jennnxxx

Ik heb hier geen ervaring mee maar indd misschien babyfoon. Of gewoon lekke ...
Ja als je naar een warm land zoals turkije gaat, lijkt me dat best pittig voor een klein kind. Slapen ze niet echt lekker denk ik op een zwembad of strand bedje of in de kinderwagen in die hitte. Daarom was ik daar wel benieuwd naar

4 jaar geleden

Ik zou m'n kind niet alleen in een hotelkamer laten met alleen een babyfoon... Heb helemaal zo'n Madeleine McCain scenario dan voor me 😟

4 jaar geleden

Reactie op Kim0603

Je hebt hotels met privé-zwembadjes grenzend aan de kamer. Waarschijnlijk Poepie duur maar dan kun je wel zwemmen terwijl je kindje een dutje doet 😂

4 jaar geleden

Wij gaan in september naar Turkije, wij gaan elk jaar naar een hotel in de Lara streek, elk hotel is daar top. Met de dutjes hebben we afgesproken dat we na de lunch even naar de kamer toe gaan voor 2 uurtjes ofzo om even in alle rust een goed dutje te doen en alle kleine dutjes zullen in de wagen of op een strand bedje zijn in de schaduw ligt een beetje aan hoe de kleine is.

4 jaar geleden

Ligt eraan wat je zoekt!? Wij gaan ook naar Turkije. Boutique hotelletje met zwembadje. Bewust geen all-in, zijn we niet zo heel erg van en kleine heeft er ook nog niets aan.

4 jaar geleden

Wij hebben nav tips van vrienden een appartement in een hotel geboekt en hebben dus een aparte slaapkamer. Zo kan onze kleine man fijn een dutje doen en kunnen wij ons gewoon bewegen door de rest van het apartment. Konden voorkeur aangeven en hebben als voorkeur gekozen op de begane grond aan het zwembad, als we dit krijgen zou dat perfect zijn. Kunnen wij toch eventueel eventjes het zwembad in. Heb geen tips wat betreft hotel in Turkije.

4 jaar geleden

Reactie op Kim0603

Ik ben afgelopen week geweest; een hotel in turkije. Geweldig leuke vakantie maar idd, de slaapjes n dingetje.. op het zwembad lukte niet lekker; te druk. Dus gingen om de beurt maar voor een slaapje naar de kamer, want alleen laten op zo”n resort wilde ik niet, je zit toch best ver van je kamer namelijk. Daarom zou ik volgende x kiezen voor iets met een huisje/ huisje aan het zwembad of iets, dat je iig dichtbij bent en bijvoorbeeld lekker voor je huisje kan zitten, of echt dichtbij aan het zwembad met babyfoon mee