Hi allemaal, onze kleine heeft ineens allemaal rode vlekjes op z'n rug, iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik hoop gewoon door de warmte vandaag.. er zitten als je goed kijkt kleine witte puntjes op sommige, lijken kleine muggenbultjes maar kan me niet voorstellen dat er een zoveel zijn! Verder heeft hij al sinds de geboorte exczeem.. ik hoop dat iemand die herkent of tips heeft. Alvast bedankt!
Warmte bultjes idd. Niet te veel kleding aandoen zodat hij het niet al te warm krijgt en niet nog meer gaat zweten. Misschien talkpoeder op zn hele lichaam zodat zn zweet meteen word geabsorbeerd en sudocreme op de plekjes zodat de bultjes uitdrogen?
Ik heb geen idee, maar misschien een reactie op zweten in combinatie met wasmiddel?
Ik hoor vaker dat mensen met huidproblemen ook reageren op wasmiddel en kan me voorstellen als het gaat broeien je een andere reactie kan krijgen
Dit had mijn zoontje toen we op vakantie waren, en is vanzelf weggegaan, dus denk dat het door de warmte kwam! Ik had wel het idee dat het juist erger werd als ik hem bloot liet, ook door het oppakken enz. Ik had gewoon zn rompertje aan dus.