17 Reacties
4 jaar geleden
Ze hebben daar uit beste getest matras !! Van 60 bij 120 kost wel 120 euro maar erg belangrijk

4 jaar geleden
Ik wil je echt aanraden om niet een commode te kopen maar de ladekast Hemnes. Deze is groter dan een normale commode, meer ruimte en vind hem zelf gebruiksvriendelijker. De knoppen kan je gemakkelijk verwisselen naar knoppen naar keuze. En qua kledingkast heb ik de paxkast van 1 meter breed die je zelf kan inrichten. Dit zodat ik er langer gebruik van kan maken馃
4 jaar geleden
Baby hack die ik laatst ergens zag!
Als je een trip trap stoel hebt, kun je daar precies een opberger (zo'n schuiflade) van de ikea in kwijt!
4 jaar geleden
Wij gebruiken de, inmiddels alom bekende, Bekv盲m kruidenrekjes hack. Kruidenrekje a 4 euro 馃榿 Leuk als boekenplank en als je hem ondersteboven hangt, kun je er bijv een muziekdoosje of kleertjes aan hangen!

4 jaar geleden
Reactie op BabyRietveld
Baby hack die ik laatst ergens zag!
Als je een trip trap stoel hebt, kun j ...
Jaaa de Trofast idd! 馃榿 Die was ik alweer helemaal vergeten. Goeie!!
4 jaar geleden
Reactie op Zindy
Ik wil je echt aanraden om niet een commode te kopen maar de ladekast Hemne ...
Wij hebben idd ook een Hemnes ladekast. Was ooit mijn kledingkast en die hebben we bewaard tot er ooit een kindje zou komen 馃榿 Omdat ie niet zo heel mooi meer was, hebben we er plakfolie overheen gedaan op de bovenkant, helemaal blij mee!!
Oh en nog een hackje; de Raskog (volgens mij) trolley! Staat bij ons naast de commode om de luiers, cremes etc binnen handbereik te hebben. Ook als je een keer op bed verschoont etc, maar ook zodat je meer ruimte hebt 贸p de commode en de kleine er met grijpgrage handjes niet zo makkelijk bij kan!馃榿

4 jaar geleden
Reactie op BabyBoertje24
Wij hebben idd ook een Hemnes ladekast. Was ooit mijn kledingkast en die he ...

Heel mooi gedaan! Bedankt voor de inspiratie! Ik heb veel aan jouw tips. Wij hebben nog een ikea malm kast en een trolley, dus die kunnen we mooi gebruiken. Heb nu zelfs hetzelfde kleedje gekocht dat op jouw foto staat 馃檴. Ik vind 'm zo leuk! 馃槃