6 Reacties

8 maanden geleden

Misschien heeft ze nare dromen? Hebben jullie al iets van een lampje op de kamer? Misschien dat dat anders helpt?

8 maanden geleden

Reactie op Xjaiimy

Misschien heeft ze nare dromen? Hebben jullie al iets van een lampje op de ...
Zou kunnen inderdaad. Ze heeft een nachtlampje die om deze reden de hele nacht aan staat. Overdag is ze ook gewoon vrolijk gelukkig.

8 maanden geleden

Hier ook sinds 2 weken drama. Middagdutje doet hij meestal wel nog. Maar s avonds wil het maar niet lukken, wordt s nachts wakker en opeens tussen 6/6:30. Terwijl hij ook altijd van 18:30 tot 7:30 sliep. Onze zoon is bang in zijn kamer. Ziet dingen die wij niet zien en is bang voor alle geluiden. Ik hoop echt dat dit een fase is en we hier met een paar weken weer uit zijn.

8 maanden geleden

Ik heb ook altijd een nachtlampje aanstaan, maar door de schaduw zag hij 'monsters'.. Misschien ook nog een idee om te checken of de plek van het lampje geen enge schaduw geeft.

8 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama91

Hier ook sinds 2 weken drama. Middagdutje doet hij meestal wel nog. Maar s ...
Nu slaapt ie alweer paar nachten en middagen prima. Hij zegt zelf ook trots als hij wakker wordt: "Ik heb goed geslapen. Ik niet bang in bed."

8 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama91

Nu slaapt ie alweer paar nachten en middagen prima. Hij zegt zelf ook trots ...
Ja gek he? Hier ineens ook weer. Het zal wel een fase geweest zijn Wel heel schattig hoe trots je zoon is op zichzelf!