9 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb net hetzelfde verhaal. Nu 24 weken en deze nacht heel heftig moeten overgeven en last van mijn darmen. Heel mijn lichaam was aan het trillen en stond onder spanning.
Heb ook een miskraam achter de rug op 16 weken. Dacht dat ik opnieuw mijn dochter aan het verliezen was. Maar omdat ik ze zoveel voel trappen en bewegen maak ik mij niet echt zorgen.
Ik denk nu ook aan een besmetting zoals buikgriep. Vandaag heel de dag slap en spierpijnen.
Als ik moest overgeven van de zwangerschap was het nooit zo heftig.
4 jaar geleden
Reactie op Annaenflorian
Ik heb net hetzelfde verhaal. Nu 24 weken en deze nacht heel heftig moeten ...
Het is echt alsof ik mijn eigen verhaal lees. Precies dit!! Ik ben mijn zoontje bij 20 weken verloren en je maakt je zo snel zorgen maar inderdaad ik voel ons mannetje nu ook zo veel trappen! Het zal dan toch een buikgriep zijn want ook ik voel mij veel slechter dan overgeven bij de zwangerschap!
4 jaar geleden
Er gaat momenteel ook heel erg buikgriep rond. Ik heb ook de afgelopen 24 uur overgegeven. Maar ik denk dat ik het heb van mijn peuterdochter die een paar dagen geleden enorm moest overgeven en in de diarree was. Ik heb ook vaak last van zuurbranden en dan heb ik wel oprispingen, maar echt overgeven nooit. Ik heb ook meerdere miskramen gehad, dus ik snap de angst heel goed. Alleen verwacht ik dat er deze keer een onschuldig (maar bloedirritant!) rondgaand virus achter zit.
4 jaar geleden
Reactie op Minimeme
Er gaat momenteel ook heel erg buikgriep rond. Ik heb ook de afgelopen 24 u ...
Oh herkenbaar, mijn peuter zoontje was de afgelopen dagen heel ziek alleen had die een oorontsteking en niet de klachten die ik heb. Ongetwijfeld dat we iets hebben opgepikt van ze ... Dit is zeker een hardnekkig en irritant buikgriepje dan denk ik inderdaad. Vooral de "pijn" in mijn buik en maag nu.... Van alles aanspannen van het overgeven. Echt ellende! Beterschap!
4 jaar geleden
Ik heb die eerste 15 weken ook nooit overgegeven, maar merk nu wel weer dat ik wat vaker misselijk ben. Vooral ook als ik 's ochtends de koelkast open doe, ga ik weer kokhalzen. Ik dacht zelf dat dit kwam, doordat ik vakantie heb gehad en nu ineens weer vroeg op moet en gewoon heel erg moe ben. Maar als ik het zo lees, kan het dus ook met de termijn te maken hebben 🤷🏻‍♀️