15 Reacties
4 jaar geleden
Bij ons werkt Infacol juist super goed. Voorheen had ze veel last van krampjes, had ze bijna nooit ontlasting en moeite met boertjes laten. Nu heeft ze bijna elke dag 2-3 grote poepluiers (wat ook meer stinkt door de gasophoping die naar buiten gaat) en boertjes laten gaat zo makkelijk. Het is wel heel verschillend hoe elke baby er op reageert, kan zijn dat het bij jouwn kind niet werkt.
4 jaar geleden
Ik gebruik sab simplex te bestellen op bol.com komt uit Duitsland en helpt super en gelijk!
4 jaar geleden
Hier ook Orthiflor start! Werkt hier veel beter. We doen het bij een beetje melk en geven erna pas de rest vd fles zodat we zeker weten dat de Orthiflor erin gaat ook al zou de fles niet leeg gaan ☺️
4 jaar geleden
Hier spuugde mijn kindje er ook meer van! Ben er meteen weer mee gestopt.
4 jaar geleden
Bedankt voor de reacties. Ik ga ook stoppen met infacol. Zie meer negatieve reacties dan positieve. Hij spuugt er ook meer van en de krampjes zijn nog steeds heftig in de avond.
4 jaar geleden
Reactie op Babyindecember21
Hier ook Orthiflor start! Werkt hier veel beter. We doen het bij een beetje ...
Doe je dan 1,5 maatschepje in het flesje? In de avond of? :) ik heb het altijd gebruikt via borstvoeding dus toen dronk ik het zelf ;). Nu ga ik over op de fles dus kan ik het via de fles geven.