15 Reacties

4 jaar geleden

Mijn kraamzorg zei dat infacol inderdaad niet helpt. Ik heb nu Orthiflor start en dat lijkt wel te helpen! Misschien kan je dat proberen. Dat is een probiotica voor zowel moeder als kind.

4 jaar geleden

Bij ons werkt Infacol juist super goed. Voorheen had ze veel last van krampjes, had ze bijna nooit ontlasting en moeite met boertjes laten. Nu heeft ze bijna elke dag 2-3 grote poepluiers (wat ook meer stinkt door de gasophoping die naar buiten gaat) en boertjes laten gaat zo makkelijk. Het is wel heel verschillend hoe elke baby er op reageert, kan zijn dat het bij jouwn kind niet werkt.

4 jaar geleden

Ik gebruik sab simplex te bestellen op bol.com komt uit Duitsland en helpt super en gelijk!

4 jaar geleden

Hier ook Orthiflor start! Werkt hier veel beter. We doen het bij een beetje melk en geven erna pas de rest vd fles zodat we zeker weten dat de Orthiflor erin gaat ook al zou de fles niet leeg gaan ☺️

4 jaar geleden

Hier spuugde mijn kindje er ook meer van! Ben er meteen weer mee gestopt.

4 jaar geleden

Infacol werkt idd niet

4 jaar geleden

Bij ons werkte het wel, maar de kleine dronk nog maar halve flessen.

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Ik ga ook stoppen met infacol. Zie meer negatieve reacties dan positieve. Hij spuugt er ook meer van en de krampjes zijn nog steeds heftig in de avond.

4 jaar geleden

Wij gebruiken probiotica en dat werkt echt onwijs goed!!

4 jaar geleden

Bij ons was dat ook het probleem met infacol! Ik geef hem nu enkel nog voor het slapengaan (bij laatste voeding) infacol. De rest van de dag niet meer. Tenzij ik merk dat hij het nodig heeft maar niet meer bij elke voeding

4 jaar geleden

Hier zijn de krampen als sneeuw voor de zon verdwenen!

4 jaar geleden

Wij gebruiken Bactiol en zijn helemaal van de krampjes af.

4 jaar geleden

Wij hebben ook een tijdje infacol gebruikt en werkte best wel. Zijn ook wel overgegaan op omneo voeding en gebruiken inmiddels geen infacol meer.

4 jaar geleden

Wij gebruiken sab simplex. Bij ons werkt het gelukkig heel goed. Sinds het gebruikt veel minder/geen last meer van krampjes

4 jaar geleden

Reactie op Babyindecember21

Hier ook Orthiflor start! Werkt hier veel beter. We doen het bij een beetje ...
Doe je dan 1,5 maatschepje in het flesje? In de avond of? :) ik heb het altijd gebruikt via borstvoeding dus toen dronk ik het zelf ;). Nu ga ik over op de fles dus kan ik het via de fles geven.