3 Reacties

één jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn schoonzus heeft bij de 1ste keizersnede gehad, 2de zelf gekomen en bij de 3de ingeleid. Bij de 3de in 2 uur bevallen en verder geen last ervan gehad ofzo. De kans is aanwezig dat de wond opengaat, maar dat kan anders ook.

één jaar geleden

Was de eerste bevalling een geplande keizersnede of vorderde de bevalling niet genoeg? Ik heb bij de eerste een keizersnede gehad en de 2de ging super snel zonder inleiding. Bij de eerste wel ingeleid en volledige ontsluiting gehad maar ze wilde er niet uit. Dit maakte wel het verschil aldus de VK en gynaecoloog met de 2de bevalling. Laat je vooral goed informeren door de arts en volg je gevoel!

één jaar geleden

Ben ingeleid via balon; moest me savonds melden, vond het inbrengen niet onprettig alleen naar het toilet gaan minder (hangt een rubberen pijpje aan je bovenbeen geplakt. Ik heb in het ziekenhuis moeten blijven, hoor ook verhalen dat je naar huis mag. De volgende ochtend om 07:30 zijn we gestart. Balon kwam eruit, 3-4cm ontsluiting daarna gestart met weeenopwekkers. Mijn vliezen zijn uiteindelijk geprikt en ben diezelfde avond nog bevallen. Heb het niet als onprettig ervaren. Succes met je bevalling, hopelijk mag je op jouw manier bevallen wat jij als prettig ervaart.