5 Reacties

3 maanden geleden

Wat is voor jou hardhandig ik werk zelf ook op een peuterspeelzaal maar soms zetten wij wel het kind wel strenger op een stoel.

3 maanden geleden

Ben ook wel benieuwd wat je hardhandig vind? En wat dan het verschil is met 'dat je zelf ook wel eens hardhandig bent'

3 maanden geleden

Reactie op MasKev17

Ben ook wel benieuwd wat je hardhandig vind? En wat dan het verschil is me ...
Ik praat het gedrag zeker niet goed, maar je hebt geen idee wat de situatie was. Het zou bijvoorbeeld ook kunnen zijn dat het een kindje is met een 'handleiding' (mag ik dat zo noemen?). Mijn neefje leek vroeger een heel lief jongetje, maar is ondertussen van 2 kdvs en 1 school weggestuurd vanwege gedrag. De juffen en meesters hebben echt alles geprobeerd, maar z'n moeder wilde nooit de problemen onder ogen komen. Dus dan sta je ook machteloos

3 maanden geleden

Met hardhandig bedoel ik letterlijk haar arm vastpakken en meenemen naar een stoel. Omdat het tegen haar wil ingaat, biedt ze weerstand waardoor je haar goed moet vasthouden bij haar hand. Ik doe het niet zo hardhandig dat ze blauwe plekken ofzo ervan krijgt. En daarna altijd even gerustellen en knuffelen. Want de relatie is belangrijker dan de correctie die ik geef.