6 Reacties

2 maanden geleden

Yes, hier ook geweest! Gaat weer over... Wij hebben het gewoon gelaten en soms door de babyfoon gezegd dat ze moet gaan slapen. Dat deed ze 9/10 keer dan. En anders lieten we haar wat langer slapen 's ochtends als dat kon. Wij hebben nu juist dit gedrag in de middag waardoor ze haar middagdutje even niet meer pakt.

2 maanden geleden

Hahah ja herkenbaar is hier 3 weken geweest ofzo. Ik lag dan wel in een deuk om hem hij riep papaaaa mamaaa komen jullie dansen. En alle kinderliedjes kwamen uit volle borst voorbij. Meneer slaapt nu weer als een roosje.

2 maanden geleden

Hier ook, heb nu toch het middagslaapje ingekort van 1,5 naar 1 uur. Ben benieuwd vannacht!

2 maanden geleden

Reactie op jipzz

Hahah ja herkenbaar is hier 3 weken geweest ofzo. Ik lag dan wel in een deu ...
Haha dat is heel grappig

2 maanden geleden

Bedankt dames! Hier is het echt al 1,5 jaar nu. Ik moet idd soms ook zo lachen om al die opmerkingen en liedjes. Als het teveel gaat voorkomen, dan gaan wij idd ook maar middag slaapje inkorten.

2 maanden geleden

Haha ja heel herkenbaar. Kletsen tegen de knuffels, zingen (waarbij verschillende teksten op verschillende melodieën gingen/gaan). Zo gezellig, alleen jammer dat het midden in de nacht is. 🙈😂 Wij laten het dan maar begaan en ze valt dan vanzelf weer in slaap. Als het kan laten we haar gewoon liggen in de ochtend. 😅