18 Reacties

4 jaar geleden
Herkenbaar!!! Hier dan 27 weken, maar tot 3 dagen terug deed ik alles en kon ik alles aan. En in 1x is het gedaan 😅🙈 althans wordt het allemaal een stuk lastiger. Enorme pijn in mijn lies, en harde buiken 🙈🙈 ik dacht tot 3 dagen terug dit gaat goed komen tot het eind, nu debk ik oeii haha!!

4 jaar geleden
Hier 29 weken en ook herkenbaar. Iedere dag lijkt er iets nieuws niet makkelijk meer te gaan. Het wordt steeds lastiger om bepaalde dingen te doen zoals snel van houding wisselen of lang lopen.
Vorige week voor het eerst denk ik wat harde buiken gehad omdat ik teveel had gedaan.
Hopelijk blijft het bij lastig en onhandige dingen ipv onmogelijk 🙃

4 jaar geleden
Heel herkenbaar, nu 28 weken. Al sinds een paar weken harde buiken, sinds 2 weken minder gaan werken en merk dat het mij en de kleine goed doet. Afgelopen twee weken een behoorlijk groeispurt doorgemaakt, met bandenpijn en last van de bekken als gevolg. Nu even een weekje vrij en dan nog 5 weken tot aan mijn verlof🤗

4 jaar geleden
Nou hier ook hoor, herken je verhaal wel. Voel me nu met 28 weken zoals ik me bij de vorige met 38 voelde. Strakke buik op spanning, bukken, schoenen aan doen, lopen hijgen na 1 trap, het is allemaal niet best en niet relaxed en ook veel meer pijntjes, alsof me organen ook zeer doen ofzo. Ben benieuwd hoe dat over 10 weken gaat zijn 🥴. Dan liggen we ergens voor jaffa en laten we ons bedienen ofzo 😜

4 jaar geleden
Hahaha hier ook! Vooral als ik te druk ben geweest heb ik het gevoel dat mijn vel van mijn buik scheurt 😅.. het bukken, veters o mijn god mijn rug vind het helemaal niet zo leuk dan. En mijn kleine meid vind het dan extra leuk om te schoppen duwen boxen? 🤣
Eigenlijk geen klachten gehad maar merk wel dat het zwaarder wordt inderdaad. Nog 12 weken te gaan 💪!!

4 jaar geleden
Met liefde naar je gezaag geluisterd hoor ♥️ haha!
Heel herkenbaar wat je schrijft ^_^ van veters knopen tot bekkenpijn (fysio gestart hier vorige week).
Veel last van harde buiken.. rond 12 uur s middags ben ik al uitgeblust (werk tot half 3). Zaterdag kan ik niks meer en moet ik echt een dag rusten ivm harde buiken en bekken.
En de weken vliegen sinds week 20 door m'n vingers heen.
Ik heb bijv geen puf om mn haren meer te verven dus dat ga ik deze week lekker door de kapper laten doen heb ik besloten 😁

4 jaar geleden
Jaaa zo herkenbaar! Pijn in rug, zeer drukke baby, ondergrondse aardverschuivingen noem ik ze en ja het is leuk om je baby te voelen maar niet zo, is ook bijna de hele dag en dat breekt je op een gegeven moment.
Scheren 🤣 dat lukt niet meer of bijna niet meer. Tillen pfff dat kan niet meer als het zwaar is en vaak toch nog een dingetjes teveel van de winkel en dan voel je het hoor, lopen is als een pinguin en niet te snel want anders voel ik dat.
31 weken pfff fast forward please